larsrzj Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Er det noen som vet om det går å ettermontere? Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 er det en omega A eller B?? Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 B Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Crazy Corsa jobber på opel!det veit jeg.har møt deg en gang.du har til og med skrudd litt på bilen på Ås.vgs når du var på besøk der for noen år siden husker du det? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Crazy Corsa jobber på opel!det veit jeg.har møt deg en gang.du har til og med skrudd litt på bilen på Ås.vgs når du var på besøk der for noen år siden husker du det? Stemmer nok det Omegamannen.. :D hehe:thumb og så til spørsmålet: Jada det går helt fint ann og etter montere, han ene jeg jobba sammen med før har gjort det på sin, han demonterte ett komplett klimanlegg på en bil på dynga og monterte det i sin egen. Men du må nok regne med en del jobb.. :P hehe og en del knot og tenking tipper jeg..:wonder Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsrzj Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Ja sorry; omega B. Takk for alle svar. Gi meg gjerne mer info hvis noen har! Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Hadde en omega b jeg vurdert å gjøre dette med selv. Men etter en liten prat med en mekaniker hos Opel i ski droppet jeg det. Han hadde gjort det selv med sin egen omega, han hadde brukt 100 timer wtf? Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 100 timer kan man jo leve med.men personligt hadde jeg bare tatt ned vindu. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 100 timer kan man jo leve med.men personligt hadde jeg bare tatt ned vindu. Hehe.:lol trur nok det enkleste er bare og sveive ned ruta ja :P funker det på Corsan`min så funker det helt sikkert på omega`n din og. hehe :D Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 jeg har aircond. hehe :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Måtte visst ut med motor og det hele:peace: Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg