kloppen Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 hei vurderer å skifte vannpumpa når jeg skal skifte registerreim. Lurer da på om vannpumpe fra biltema er bra nok? Bilen er gammel og jeg har ikke tenkt å legge så mye penger i den. Vil ei pumpe fra biltema holde lenge tror dere..? Det er forøvrig ingen slark eller ulyder i den gamle pumpa, eneste feilen er at det er litt fuktig rundt pumpa i et hjørne inn mot motorblokka, men den er veldig gammel (kanskje 100 000km)... Når er det nødvendig å skifte pumpe? Holder det med bare pakninger eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 tviler på at det er noen vits i å bytte pumpa. Ville heller tatt å bytta pakningen om den lekker litt. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 det er ikke no problem med vannpumpe fra biltema.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 bedre å bytte vannpumpa når du først skal ha den av for å skifte pakning.. Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsn Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Jupp.. Siter - Nissan Skyline R33 registrert - Bmw 320d M Sport 06 mod (x) Nissan 200sx s14a 98 mod blålilla (x) volvo 945 turbo vinterbil (x) Nissan 200sx s14a 98 mod rød + en del andre volvos å div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Der er to typer som biltema får fra underlevrandør. Den med metall skovler ser nesten ut til å være den samme som original volvo. den med plast skovler er Audi kvalitet. Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Der er to typer som biltema får fra underlevrandør.Den med metall skovler ser nesten ut til å være den samme som original volvo. den med plast skovler er Audi kvalitet. Audi kvalitet altså dårlig da eller cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Liker ikke plast inne i slike deler som vannpumpe og lignende. Audi hadde vel noe problem med sine vannpumper på de første A4, og de hadde plast skovler. Ikke for å kritisere Audi, men de var et kjent problem. Dette har de fikkset nå, tror eg... mvh Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pio| Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 de fleste biltema deler = dritt!! ikke alle.. Jobba 2 år på Torshov, og hadde dere vist hvor mange kunder som kom å kjøpte ny deler hos oss etter kort tid etter at de hadde kjøpt biltema deler. så hadde nok dere alle holdt dere langt unna biltema..det gjelder blandt anna vannpumper.. så om dere vil bytte ofte..så bruk biltema..:drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 så om dere vil bytte ofte..så bruk biltema..:drive2 Buy cheap, buy twice! :op Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Har så mange dårlige erfaringer med biltema at der handler jeg bare ikke. For det første, all elektroniske komponenter som lysbrytere, kontakter osv er brannfarlig!!! Skruer og slikt til knekker eller jengene ryker om man strammer dem, noe som er viktig for en elektriker for å unngå gnistdanninger som blir til brann.. Andre erfaringer er all plastikk. Tape, K-rør, osv fra biltema, den er sprø og sprukken. Man kan bare ikke ha slikt i lengden. Så altså, så viktige deler som ei vannpumpe ville jeg ikke tørt å satse på biltema. desverre. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg