Gå til innhold

Noen som har lurt noen bilfrelste i dag?

Ranger emnet


-cardudde-

Anbefalte innlegg

Nja.

 

Min mor vekket meg idag med den klassiske dårlige morsomheten at "Daniel, politiet står på døren for å snakke med deg, hva er det nå du har gjort?".

 

Skjønte det faktisk med èn gang, så jeg prøvde å spille med, endte opp med at HUN ble den aprilsnarrede fordi jeg begynte å stresse og mumle for meg selv at "faen, hvordan fant de ut at det var meg!" osv :D

Mvh.

Daniel Gjerstad

[ ]1997 Vw Golf 3 1.6

[X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.

 

Min mor vekket meg idag med den klassiske dårlige morsomheten at "Daniel, politiet står på døren for å snakke med deg, hva er det nå du har gjort?".

 

Skjønte det faktisk med èn gang, så jeg prøvde å spille med, endte opp med at HUN ble den aprilsnarrede fordi jeg begynte å stresse og mumle for meg selv at "faen, hvordan fant de ut at det var meg!" osv :D

 

 

Det er JÆVELIG morro å lure en luring...

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.

 

Min mor vekket meg idag med den klassiske dårlige morsomheten at "Daniel, politiet står på døren for å snakke med deg, hva er det nå du har gjort?".

 

Skjønte det faktisk med èn gang, så jeg prøvde å spille med, endte opp med at HUN ble den aprilsnarrede fordi jeg begynte å stresse og mumle for meg selv at "faen, hvordan fant de ut at det var meg!" osv :D

 

Hæhæ! dritbra!!:)

[o]'90 Opel Omega 2.0i

[o]'90 Opel Omega 3000 24v

[o]'96 Opel Vectra 1.7TD

[x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs)

[x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som er blitt lurt ser jeg;)

 

Kompis ringte meg å sa at han hadde kjørt seg i grøfta!

Jeg og en annen kompis gikk 5 på, og kjørte for å dra han opp! Kom frem, og...ingen der!

Faen, er 1april i dag ja, stemmer det;)

Kjørte bortom til huset hans, festa tauet i slepekroken, å slepte bilen vekk! Får seg nok en overaskelse når han ikke finner bilen sin:pimp

Ascona B ønskes kjøpt!

Max 15 000!

Minimalt med rust!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer sikkert ikke som noen bombe, men jeg hater 1. April. Hele konseptet med å lyve sine medmennesker rett opp i trynet gjør meg så kvalm at jeg kan spy.

 

Korfor det? Det er forskjell på å lyge på ein fiedentleg måte, og ein vennleg måte. I det tillfellet er dette ein vennleg spøk som eit forsøk på å få ein god latter. Ikkje noko å spy av.

Den måten du beskriver er berre barnslig, ja.

- 96' Nissan Primera 2.0 LX

- 90' Audi 200 TQ 20 V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom den fra Bergen, men kunne vært gjort bedre.

F.eks navn, tittel og steder:

-"sier Stewart Lindstrom ved det anerkjente Iceberg Research Center i New York."

-"sier glaciolog Snefrid Jostedal"

 

 

-"Nå planlegger han å løfte isfjellet opp av Vågen og frakte giganten til det nesten tomme reservoaret på Gullfjellet."

Ja det skulle jeg likt å sett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår