PenguiN- Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Ta en titt på denne tråden, her ser dere bilder FØR og etter montering av sommerfelger! :) (Ps, for dere som ikke har meldt dere inn i bimmers.no, DO IT!) er faktisk kåt nå...:cocain: SÅ rått synes jeg det ble med ny felgene! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=19590 Enjoy!:) (ps, bilen selges for riktig pris..pga førstegangstjeneste!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 må si at d ble stor forskjell fra vinter til sommer hjul..bilen ble 10 ganger så fin med sommerfelga damndamn cheers Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Ble sinnsykt stor forskjell! Meget bra, meget bra Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 takker for fine kommentarer, kos å høste den slags :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Feite hjul faktisk. Men lexus lyktene, fangerene og eksosen hadde jeg ikke tatt imot om du hadde kasta det etter meg. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Geira, får det ikke kastet etter deg, så ikke vær redd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Ble utrolig stor forskjell med sommer felgene ja, var veldig fine felger. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 feite hjul...fin bil :D hva leddlykter? :D Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Hva med å kopiere tråden inn hit, ikke bare linke til den ?=) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg