E46-320IM Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Er ny på denne siden, men virker som det er mangen seriøse folk her :) Lurte på en ting. Eg har en e46 320im. Er litt på leting etter ett enkelt effekt- anlegg. Snakket med Felg import, som leverer Supersprint, de mente at hvis eg var ute etter mer lyd, burde eg velge ett annent merke, siden supersprint leverte potter som var støy godkjente. Eg vil ikke ha ett helvettes brøl av lyd, men må høre den deilige sekser lyden! Planen min var å bare kjøpe endepotten, noe som eg gjorde på en e36 før en gang. Noen som har gode tips om merker og hvor eg får tak i det??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Scorpion, den lager bra lyd på BMW. Har dette på M3en. Feet lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas! Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Eller kjøpe Einsmann fra Schmiedmann i skien. det er GODT effektanlegg til bmw. Goo lyd ;D Siter 2000 Ford Mondeo ST200 19-- MB 190 2000 Suzuki GSX-600R Allstar Corona X:1990 Ford Sierra 2.0I Stv / 1997 Audi A4 1.8Turbo Quattro / 1991 Bmw 318i M-Tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarius Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Eller kjøpe Einsmann fra Schmiedmann i skien. det er GODT effektanlegg til bmw. Goo lyd ;D jeg skal også ha effektanlegg. kjøper fra Schmiedmann i skien. men det bli simons dtm potte. sjekk nettsia motortechnik.no Siter Member of BMW Car Club Norway -98 E36 316i Touring http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=108392 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=49048 Det viktigste er ikke å vinne,men å spinne og husk. Bruk vett, ligg bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46-320IM Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 En venn av meg har simons dtm potte til sinn e36 318is og der ble det heller dårlig lydopplevelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 hvem som selger scorpion til bmw i norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg