Gå til innhold

GM 6,5 diesel i bil og 6,5 diesel i båt

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hallo Hallo

Dere snakker naa rundt verandre.

GM og Hummer motorer er ikke laget sammtidig.

AM GENERAL HUMMER aavetok produksjonen av motorene naar GM komm med sin nye og US Army ikke ville ha elektronisk motor med noe aluminium i.

Att en 400 Marine motor er samme saam en HUMMER Dett sverger jeg paa.

Den havarerer esten hyppigere enn den monteres paa grunn av manglende modifisering noe vi vet alt om med lang efaring.

Vi vet va en serios ombygging burde vere og att nesten ingen gjor dett.

Kontakt du de saam du menerbygger 400Hk og prov og bestill en du vill ikke faa dett.

De mangler erfaring og kompitanse til og gjore dett.

Derimot er Motorene blitt mye bedere naar AM GENERAL tok aaver produksjonen.

Tillsate mer Nikkel i hele motoren.

Alikevell skall Rammelager Stotter paa viss dett skall holde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er ikke umulig at du hjalp oss, det er en nabo av meg som har besinmotorer i båten(to 305gm) sin som ønsker å bytte til diesel,han har en i familien som sitter med 2 stk. 6,5 D bilmotorer disse kan han få kjøpt for en meget fornuftig penge, men han er grønn når det gjelder motorerog stoler helst på de som driver med båtmotorer og jeg prøver å si at jeg ikke tror det er noen forskjell på båt/bil diesel. Han har også vanskelig for å tro at drevene hans holder dieselmotorene (må vel gires om) tror de knekker i fester etc, jeg tror også her at drevene er like bare innmaten som må byttes.

Vet ikke helt jeg men det er vel kanskje best og beholde bensin motorene i eller??

6.5 med elektrisk pumpe har jo litt problemer allerede i bil og det må være endel forskjell i selve motoren + at de bråker jo som mannen med ljåen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider