meino Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 hva trenger jeg for å få servo på min sierra?? det er en 86 is.. jeg syns det er litt tungt å dra de 215 dekka på asfalten:P Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen_Hagen Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Du trenger: servo pumpe, servo olje beholder, tannstang som er lagd for servo og diverse slanger og rør. du bør finne dette på en nyere sierra Siter 95 Vento 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Men er det egentlig nødvendig? Man skal jo uansett ikke vri på rattet når bilen står helt stille... Følte ikke no behov for det i en 86 mod sierra jeg hadde.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 *edit. feilpost :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 må nesten vri på rattet når du skal luke parkere osv osv.. Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg