Gå til innhold

Rockford 500a2 ØK

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hmmm.. Litt feil av meg å si at jeg har dem når jeg skal bruke dem selv kanskje? Jeg tror ikke du vil ha en 800a4, eller? Det er punch og jeg gav 3500 for den. Har ikke brukt dem selv, bare testet dem. De er kjøpt brukt. Er du interessert i en 800a4 så kan jeg vurdere om jeg trenger den eller ikke. Jeg tror egentlig ikke jeg trenger den.

Mvh Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen var å bruke en 500a2 ettersom jeg har en slik fra før. Men du vet ossen det er, det har en tendens til å balle på seg. Har to 200a4 i dag, kunne jo bytta ut de med en 800. Men det tar jeg ikke nå.

Jeg trenger en 500a2!!!

67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket-

87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i-

00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year-

Every song gets better on the road

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min plan er to 500a2 og to 200a4 bro koblet. Grunnen er mest fordi de er like store. Tror det blir jævelig kult infeldt i ei plate lakkert i bilens farge. Og uten de side deksla som følger med forsterkern selvfølgelig.

67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket-

87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i-

00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year-

Every song gets better on the road

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På de gode gamle Old School ampene var 1000.2 den største, på den på følgene serien kom 1100a2 og etterhvert kom bd1501..

De virkelig feteste Old school RF ampene er 50.1 og 360.4 ... :phatyo

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone