Ventoboy Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Jeg skulle hatt en bakfanger med plass til skiltet ettersom jeg har planer om å cleane bakluka... Noen som vet hvor man får tak i sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy-T Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Hei, jeg har en Rieger bakfanger i glassfiber som trenger litt smårep, bør kunne gå an å lage til skiltplass i den uten for mye arbeid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ventoboy Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Hei, jeg har en Rieger bakfanger i glassfiber som trenger litt smårep, bør kunne gå an å lage til skiltplass i den uten for mye arbeid. Pris\bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy-T Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Har ikke så jeg får lagt ut bilde av den men vis du ser på tråden "min Rs Vento" så er det bilde av en maken der, sitter på en grønn bil der. skaden er på lista nederst ved eksostuten, hadde tenkt på sånn ca 2000.- for den, ca. Tror den kosta nesten fem lapper ny. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Her ser du den jeg hadde på min Vento. Der var det plass for skilt http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83491&page=10 Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 skal du selge originalfangeren når du får deg ny ventoboy? og so litt OT noen som vet om noen enkle sideskjørt til vento? som passer bra og lette å montere? so cleen som mulig, skal bare ha noe å dekke over den lakkerte tectylen:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ventoboy Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Om jeg får tak i en fanger jeg har lyst på, så ser jeg ingen grunn til å bare ha den originale liggende.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 kan du ta kontakt om du får deg ny fanger da? Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg