grubbel Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 hvordan blir det når utstyret ikke har noen norske forhandlere? fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 hvordan blir det når utstyret ikke har noen norske forhandlere? Det er vel svart på dette i en tidligere post..... Men: Det er ikke noe problem.... *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Jeg har glemt å følge med på denne tråden, jeg :) Men ser Tor Steinar har kommet med fornuftige svar og hyggelige løsninger, til min store glede! Enig i at amatør/proff-klasser ikke har noe for seg, rett og slett teit med konkurranser der en old-timer/sponset person ikke skal bli snytt for en seier av en heldig eller flink nykommer! Kunne prøvd å ha det slik i sportsarrangementer, og sett hvor mange nye som hadde giddet å bli med...? :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaniolen Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 strengt tatt så er vel boomboxx sine soundmagus kjøpt i norge? norek? Golf MK1 Karmann Cab Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2 Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 5, 2010 Rapporter Share Skrevet November 5, 2010 Fjerner klistring grunnet utdatert info. Tråd stenges. Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg