Gå til innhold

sylinder borring og sliping av lager skåler

Ranger emnet


volvo264

Anbefalte innlegg

heisann.

 

har ein B30 blokk ståandes, skal overhales og bygges opp med litt trimming.

 

kjenner at der er slitekanter i sylinderene, heilt oppe og heilt nede. og tenker at dette bør bårres opp litt. kunna tenkt meg å bårre opp til 3.3L og då trenger man nye stempler, ka stempler bør kjøpes som holder til max 250hk? eventuelt pris på dette meg borring og stempler.

 

når du fyrst borrer bør man vell slipe lager seta til veiv og kam også, må kam og veiv slipes i tilegg?

eventuelt er de mulig og slipe og sette inn større glidelager til kamen, og i ettertid kjøpe ny kam som passer rett på?

 

holder orginal rådene, eller bør man kjøpe nye? eventuelt ka bør gjeres med orginal råda *også slipe dei atmed veiva?*

 

har fryketelig mykje spm om dette her med bårring og sliping av lager seta.

 

trenger tips, ken kan utføre desse arbeida? eventuelt kjøpe nyoverhalet bunndel som er ferdi oppborret?

General-Aasen

 

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår