Gå til innhold

Nordmøre Gatebilklubb Vårtreff @ Lånke 29.April! (Midt-Norges største gatebiltreff?)

Ranger emnet


Protrek

Anbefalte innlegg

  • Svar 554
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det var jo ikke fyll på treffet i år i forhold til det som var i fjor da ,,,,

 

litt kjipt att biler ikke fikk inn på området , men er det fullt så er det fullt....

 

var jo nesten gatebil tendenser ved innkjøringa i 10 tia i dag da ......

 

bra dag dette , ( 70 mil i bil i dag ..... ) :D

2001 mondeo Tddi stv

87/91 sierra cosworth 4x4

x 92 fiesta xr2i 1,8 16v

x 88 sierra sedan

x 90 sierra combi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var også veldi arti å se at det var noen jenter som var ute å kjørte, Meget bra innsats fra dere alle. Men vi håper på at på neste treff at det blir enda flere. Var vel noen flere som ville kjøre nå også, men desværre så var det fullt... Men de tok det heldivis bra. Dere får muliheten igjen 9. September :) da blir det nytt Lånketreff med Nordmøre Gatebilklubb som arrangør.

 

 

blah Synes det var trist... men min egen feil, bestemte meg for seint for at jeg skulle på banen, har gåent topplager så tenkte jeg ikke skulle kjøre, men ble gira når jeg først kom ned på banen da.....

 

NollaS: var ikke ondt ment d med Mafia bil, Synes det bare var så BAD :D

 

Vanskelig forresten og vite hvem som er hvem, man kjenner igjen bilene men vet ikke hvem som er hvem fra forumet liksom. Dekal eller noe med nick har jo vært genialt da... Men fordi som faktisk kjenner igjen folk er det yttest få som hilser.. synes det er synd :( Sikker på at d var mange som viste hvem jeg var da :tannløs fikk hilst på viper_tsx, Protrek og vectra w, og jeg så deg scort og ikke minst morty og plenty andre..... hehe.

 

Stod at med non som stod å diskuterte Streetbitches navnet når de fikk øye på streameren til Tina like før hun skulle ut på banen. Var artig å høre på, siden jeg tror ikke de fikk me seg at jeg stod like bak de før på slutten :op

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faaaaaan konge dag på lånke d tok av så jævelig;) masse nice bil å masse masse damer;) (det høre jo me på gatebiltreff):P få ut bilda å film dæm som har da;):)

 

savna nå "grom bila da" sånn som Supran å nå Skylina... håpe på action fra dæm på neste treff;)

 

Stå På NGK... toppers d her;) kunja nesten it blitt beir vettu:)

 

 

hvis du tænke på derre to skylinan som sto i svingen, så må du næstn få på den kviten nånn skilt da, å overtal broren te å kjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å btw: thyfire, æ så itj dæ nå æ, men va d du som satt inni en bmw stasj i 2 tia igår?

 

å angående drikke på træffe: æ syns itj d va så gæli d æ så iår.. fikk jo beskjed fra ei vakt om at utstillingsbilan "fikk" ha me sæ drikke, men da mott dæm drikk i bila.. dæm fulle folke æ så igår, va væl mer som roli å behærska, å bare hadd d arti sammen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar jeg meg friheten til å bombe denne tråden sønder og sammen med bilder... Vil samtidig takke arrangørene for et bra gjennomført treff! Plenty med feete biler, og masse liv!

 

Bilder med kommentarer:

 

Pent syn! Masse liv som dukka opp når vi kom inn mot området

DSCN0164.jpg

DSCN0166.jpg

 

Pen og fullført einzer

9ef5330a.jpg

 

Skalv litt på hånda da jeg tok bilde av denne corradoen. Dette er jo tross alt det beste vw har laga etter min mening

5fa08ee2.jpg

 

Dama som kjørte denne heftige audien hadde ingen hemninger! Ga max på banen. Hun jobber selvfølgelig på estuning, og hun er samtidig 1000 ganger bedre til å trimme bil enn de aller fleste mannfolka som sto å så på!

29d6e108.jpg

 

Intet treff uten amcars

46769ee4.jpg

 

Opel Manta som var ombygd med 2,0 16v turbomotor! Lyden i den bilen var grom

DSCN0171.jpg

 

HEFTIG! Er taksenkinga godkjent eller? Så digg å se sånne biler blant all japseplasten!

DSCN0173.jpg

 

Masse bling og masse krefter

DSCN0176.jpg

 

Mye folk

DSCN0179.jpg

 

Oppå panseret på denne bilen er handlelista notert ned, slik at man ikke glemmer noe når man er på shopping!

DSCN0180.jpg

 

Fint anlegg part 1

DSCN0182.jpg

DSCN0183.jpg

 

Da var breisladden i gang! Tøff intro!

DSCN0186.jpg

 

Fint anlegg part 2

DSCN0187.jpg

 

Den orange saaben var en meget positiv overaskelse. Ser nesten ut som interiøreksperten Ish fra Westcoast Customs har vært på besøk. Gratulerer med et kongelig bra interiør:

DSCN0189.jpg

DSCN0191.jpg

 

BMW E46 med DTM bredding

DSCN0192.jpg

 

Den audien der kjører fra en passat vr6! Hvordan jeg vet det? Ikke spør!!

DSCN0195.jpg

 

Bimmer med sjelden omlakkering

DSCN0196.jpg

 

Sint BMW 850... Denne ville jeg sett på banen!

DSCN0197.jpg

 

Er den orange bilen en mazda?

DSCN0198.jpg

 

PÅ PARKERINGSPLASSEN

 

Sort calibra

DSCN0201.jpg

 

Eieren av denne bilen gidda ikke å finne seg parkeringsplass! Vi parkerer i høyden!

DSCN0204.jpg

 

Audi 90 Quattro

DSCN0205.jpg

 

Nissan Primera GT...

DSCN0206.jpg

 

Hva søren er dette? Årets rånebil? Kred for rosa "cosworth-vinge". Smart triks å dekke igjen bakruta, for man har jo ingen biler i speilet uansett... Alle har kjørt forbi!

DSCN0207.jpg

 

Treffets peneste calibra! Noen som vet om det er eds-chip i denne? Den flytter seg iallefall ganske bra

DSCN0208.jpg

DSCN0209.jpg

 

Scirocco GTX... en av seks i Norge! Er du fornøyd med høytalerene du kjøpte av meg da Thyfire? Gratulerer med en kjempekul bil!

DSCN0202.jpg

DSCN0203.jpg

 

Kaksebilen til Automote Tuning var selvfølgelig på plass. Den limmoen der vil vi se blodtrimma i maks driv gjennom bresladden neste år! Vanvittig hadde det vært, men artig å se det for seg...

DSCN0214.jpg

DSCN0215.jpg

 

Nok en corrado...

DSCN0216.jpg

 

Heeerlig farge! Hvis jeg hadde eid den mercedesen der ville jeg ha lagt kjetting-gjerde rundt hele bilen

DSCN0217.jpg

 

Buggy-luuuv

DSCN0218.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer for nollaS her: Ja, den er godkjent taksenka den Novan.

 

Og den Sierran der: Han var jo på forrige treff med den og han jo! Da var bilen

hvit, med masse skrift på, og vingen var fortsatt svart.

 

Mikaelft: Din kåte jævel :P

 

hehe det vil vel de fleste gutter som er ikke er homo se da:P

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar jeg meg friheten til å bombe denne tråden sønder og sammen med bilder... Vil samtidig takke arrangørene for et bra gjennomført treff! Plenty med feete biler, og masse liv!

 

Bilder med kommentarer:

 

 

 

MASSE bra bilder!!!! Men som jeg sa tidligere her... hva med å poste bildene på tråden jeg starta på mediaforumet ?

 

Eller legge de inn på siden til NGK :) Gjestefunksjon er åpen på tråden der nå.. så vi ønsker bilder fra dere...

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

 

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår