Gå til innhold

Nordmøre Gatebilklubb Vårtreff @ Lånke 29.April! (Midt-Norges største gatebiltreff?)

Ranger emnet

Protrek

Anbefalte innlegg

jaja..var et artig treff!

ble så jeg joina kolonna til gauldal gatebil da jeg fant ut de skkulle kjøre sammen nedover..svingte rett inn i den på toppen av omkjøringsveien.. var kult! var vel en 30 skikkelig råe biler i godt driv som kom der! følte meg litt ensom da jeg var den eneste som ikke hadde fått senket skikkelig enda men... de gutta der kan og senke ihvertfall!

bra oppmøte...var kø da vi kom..var i kvart over 9 tiden tenker jeg! kanskje før...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 554
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jaja..var et artig treff!

ble så jeg joina kolonna til gauldal gatebil da jeg fant ut de skkulle kjøre sammen nedover..svingte rett inn i den på toppen av omkjøringsveien.. var kult! var vel en 30 skikkelig råe biler i godt driv som kom der! følte meg litt ensom da jeg var den eneste som ikke hadde fått senket skikkelig enda men... de gutta der kan og senke ihvertfall!

bra oppmøte...var kø da vi kom..var i kvart over 9 tiden tenker jeg! kanskje før...

Takk takk :)

Senking er jo det som er nest viktigst på en bil :) etter felger !!!

er vel litt beryktet for våre lave biler oppover gauldaln ja !!

for og se mere biler fra oss må dere komme på bollandsmoen den 6 mai (lørdag) da skal vi ha utstilling burning osv der . og ja , vi hart biler med motor i klubben også !! det er bare så sjelden de er fram i dagslys ...

lyst til og høre skikkelig turbo sus !! da er det bare og møte opp !!!!

gauldalgatebil

If sex is a pain in the ass...

you're doing it wrong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar jeg meg friheten til å bombe denne tråden sønder og sammen med bilder... Vil samtidig takke arrangørene for et bra gjennomført treff! Plenty med feete biler, og masse liv!

Hva søren er dette? Årets rånebil? Kred for rosa "cosworth-vinge". Smart triks å dekke igjen bakruta, for man har jo ingen biler i speilet uansett... Alle har kjørt forbi!

DSCN0207.jpg

Jaggu har du ikke fått med Audien min bak den sierran der å :P

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar jeg meg friheten til å bombe denne tråden sønder og sammen med bilder... Vil samtidig takke arrangørene for et bra gjennomført treff! Plenty med feete biler, og masse liv!

Bilder med kommentarer:

Hva søren er dette? Årets rånebil? Kred for rosa "cosworth-vinge". Smart triks å dekke igjen bakruta, for man har jo ingen biler i speilet uansett... Alle har kjørt forbi!

DSCN0207.jpg

Heeerlig farge! Hvis jeg hadde eid den mercedesen der ville jeg ha lagt kjetting-gjerde rundt hele bilen

DSCN0217.jpg

Sierran der går på stjørdal, ga visstnok 2000 for den for litt sia men måtte ut med litt for å få den godkjent, stod å snakka med eiern inatt nede på stjørdal, Sveisasperre og allting, høytaler som var skrudd RETT i dashn osv

du fikk med lit av merca mi bak den blåe ser jeg ;)

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider