Gå til innhold

Nordmøre Gatebilklubb Vårtreff @ Lånke 29.April! (Midt-Norges største gatebiltreff?)

Ranger emnet


Protrek

Anbefalte innlegg

  • Svar 554
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nollas: Flotte greier det, desto flere desto bedre :)

 

Thyfire: Flotte greier, du er ført opp på lista. Regner med resten av

bitches blir med og?

 

StigRoar: Sist helg var vi rundt 30-40 biler, og denne helgen kommer det mer folk, tror det skal gå ganske greit.

Det er mer sjarm og kjøre gamleveien, også blir det bedre samhold i kolonna.

Det er selfølgelig opp til hver enkelt om de vil kjøre nyveien osv.

 

Cokeloop: Du er ført opp på lista:)

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BTW! Noen som vet om det er tilgjengelig trykkluft på Lånke den 29'ende? vet de har i garasjen oppe under klubbhuset, men er de garasjene åpne under treffet? sliter med å finne flere felger med rett boltsirkel til bilen min.. så er redd jeg må bytte dekk for hånd underveis! men orker ikke å stå med fotpumpe å pumpe luft. det tar evigheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BTW! Noen som vet om det er tilgjengelig trykkluft på Lånke den 29'ende? vet de har i garasjen oppe under klubbhuset, men er de garasjene åpne under treffet? sliter med å finne flere felger med rett boltsirkel til bilen min.. så er redd jeg må bytte dekk for hånd underveis! men orker ikke å stå med fotpumpe å pumpe luft. det tar evigheter!

 

jepp!

 

De har kompressor i garasjen..vedder på at den er tilgjengelig under treffet..alltid vært =)

 

jeg vrengte av stort sett det meste av dekk på galanten sist gang.. dro i garasjen..pompa de opp...så var det rett ut på banen igjen :D:D

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

 

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSS! Ser ut til at det blir prøveskilt på 190n, da kan jeg kanskje joine kolonna om noen tør å kjøre kolonne med en med L da ;)

 

haha!!

 

desto flere..DESTO BEDRE!!!

 

Du med `L` må kjøre fremst i kolonna...så vi andre kan lære å kjøre *ordentlig* for det er vel helt glemt :P

 

Stort det!

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

 

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha!!

 

desto flere..DESTO BEDRE!!!

 

Du med `L` må kjøre fremst i kolonna...så vi andre kan lære å kjøre *ordentlig* for det er vel helt glemt :P

 

Stort det!

kjøre ordentlig? lest fremmedordboka igjen :P

- 2002 Toyota Celica T-sport

- 1993 Mercedes 190E

x 2002 "Lotus" Speedster

x 1999 Nissan 200sx Z-edition

x 2000 Toyota Celica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :P Ha Walkie Talkie elns da?

men er dårlige dekk på 190n da :( men kan vel håpe på sol? (A)

 

ta med deg bilen..samma ossen dekk det sitter på!

 

jeg har netopp bytta motor i merca mi..akkurat samma motor som du har i 190`n, men sliter litt med hvor vakum og no ledninger skal..så kanskje jeg får titte litt nedi kjerra di?...(a)

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

 

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår