Gå til innhold

Nordmøre Gatebilklubb Vårtreff @ Lånke 29.April! (Midt-Norges største gatebiltreff?)

Ranger emnet

Protrek

Anbefalte innlegg

StigRoar: motoren er ikke defekt, men jeg har 3-girs automatkasse og 4.11 utveksling. rundt 140 kmt toppfart! sliter no vanvittig å ligge i 90 kmt da forstår du.. derfor foretrekker i allefall jeg å kjøre gammelveien..

heh, okei da så.. :P artig opp til 90 da..... :D skulle du ut å kjøre på banen? ta meg med'a?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 554
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

StigRoar: hehe, da skulla du ha stilt deg i lang kø i såfall.. vel, det kommer helt an på arrangørene om jeg skal utpå banen eller ikke.. personlig har jeg alt klart, med bøttestoler, 6-punkts belter, veltebur, en dunge dekk og jeg bruker ofte å glemme vettet hjemme.. så vi får se om de slipper meg utpå! men uansett har jeg bare ett sett belter, og INGEN får sitte på til meg unless jeg har belter til passasjer.. blir ikke aktuelt at noen skal skade seg i MIN bil pga. at JEG kræsjer.. så nei, desverre. går nok ikke! men artig blir det! skal prøve å lage så mye røyk som over hodet mulig om jeg slipper utpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde planer, men tror ikke det blir alikavell :S hvis ikke et mirakel skjer nå!

UPDATE: nå snakka jeg nettopp med Formannen i Nordmøre gatebilklubb, og det ser _IKKE_ ut til at jeg får kjøre i allefall.. ingen andre med prøveskilt heller for den del. men men, får dra å se på da i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal forresten til levanger en tur nå og få skodd om bilen! tjoho nå gleder jeg meg...håper bare de passer nå så jeg slipper å valse før jeg har senket...

da blir min nesten klar for helgen gitt!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider