Gå til innhold

Nordmøre Gatebilklubb Vårtreff @ Lånke 29.April! (Midt-Norges største gatebiltreff?)

Ranger emnet


Protrek

Anbefalte innlegg

Da vil jeg legge opp noen av mine bilder fra turen. I skrivende stund har jeg bare fått lagt opp selve banekjøringa, det skal komme bilder fra breisladden og utstillingen og, men de kommer iløpet av natta/morgendagen.

 

IMG_4279.sized.jpg

IMG_4267.sized.jpg

IMG_4633.sized.jpg

 

Litt for de som liker å rope "GÆRNING!":

IMG_4662.sized.jpg

 

Osv osv osv. For flere og større bilder: http://bilder.driftfun.com/Laanke-2006_04_29-banekjoring'>http://bilder.driftfun.com/Laanke-2006_04_29-banekjoring

 

http://bilder.driftfun.com/Laanke-2006_04_29 har linker til de andre albumene. Hvis det er kommet highlight dit, så har jeg fått lastet opp bilder dit.

 

Enjoy. I did.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 554
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var det verdt turen fra Oslo da? :)

Tja, jeg syntes egentlig det, ja. Gleden ved å komme hjem og se hvor mange av bildene som ble brukbare er ubeskrivelig deilig.

 

Og uansett så er det gøyalt å få trent litt fotografering for å holde seg sånn noenlunde. Heller det enn å glemme alle tipsa man fant ut av forrige gang. :P

 

Edit: Takk for rosen, viper. Jeg ble også rimelig fornøyd egentlig, overraskende sådann. Det å se bildene, og det å få positive reaksjoner i etterkant er hovedgrunnene til at jeg gjør dette. Flere treff! Flere biler! Råere kjøring! :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg syntes egentlig det, ja. Gleden ved å komme hjem og se hvor mange av bildene som ble brukbare er ubeskrivelig deilig.

 

Og uansett så er det gøyalt å få trent litt fotografering for å holde seg sånn noenlunde. Heller det enn å glemme alle tipsa man fant ut av forrige gang. :P

oki :) Kanskje flere ser at det er verdt å ta turen da :D

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar jeg meg friheten til å bombe denne tråden sønder og sammen med bilder... Vil samtidig takke arrangørene for et bra gjennomført treff! Plenty med feete biler, og masse liv!

 

Bilder med kommentarer:

 

Scirocco GTX... en av seks i Norge! Er du fornøyd med høytalerene du kjøpte av meg da Thyfire? Gratulerer med en kjempekul bil!

DSCN0202.jpg

DSCN0203.jpg

 

:D takk takk for bilde av kjærra :D Førnøyd med RF høytalerene ja! Gjorde godt med litt lyd i den kø'a vi stod i ja!

 

 

EDIT:

 

Kjørte forresten forran Thyfire ei stund (heey! Var ikke du som kjørte jo!)

 

Jeg var bakrus :cool:, men var det du som kjøre bak ibanez? fy faan dere kjøre sakte jo! hehe... husker jeg satt å klaga over d en stund etter vi tok forbikjørringa av den jævli treige svarte 4x4....

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BTW:

 

På vei hjem hang vi på en isbil som kjørte noe jævlig på svingete og smale veier på nordmøre..

 

hehe.. hadde faktisk problemer med å henge på med min hissige 1,3 sliter :D

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=115107

 

Var det denne isbilen eller??

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår