Brandtenborg Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Er det noen som vet om sider på nettet hvor man kan laste ned filmer av folk som vraker biler? Fått het dilla på det etter jeg så de filmene på SKROTAFORD! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 hehe.. vet ikke om noen .. men kamerater av meg driver med slikt rett som det er i et grustak her. Tar fullstendig av.. Fester jekk på gasspedalen osv.. må prøve å filme dem en gang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Originally posted by NoLimit hehe.. vet ikke om noen .. men kamerater av meg driver med slikt rett som det er i et grustak her. Tar fullstendig av.. Fester jekk på gasspedalen osv.. må prøve å filme dem en gang... Har noen filmer av meg som vraker bil, men problemet er at jeg ikke får kopla det jævla DV kameraet til PC'en... Vraking er MORRO!! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Haha, Skrotaford-gjengen er virkelig gale. Utrolig hvordan de tar av... Har selv tatt livet av en Fiat Ritmo, Toyota carina og en VW Passat. Vraking er moro ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg