Gå til innhold

Kjøre med L på treff?

Ranger emnet

Jonolav95

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er faktisk noen der ute som kjører bedre enn folk med lappen, så synes d blir for dumt at du sier at d r værre enn vanlig trafikk. for det er faktisk værre enn vanlig trafikk for de med lappen også! klart det er mange som ikke har peil som øvelseskjører, men tviler på at de under atten med bil er helt på jordet.

min mening iallefall, husker dere ikke åssen det var før lappen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er faktisk noen der ute som kjører bedre enn folk med lappen, så synes d blir for dumt at du sier at d r værre enn vanlig trafikk. for det er faktisk værre enn vanlig trafikk for de med lappen også! klart det er mange som ikke har peil som øvelseskjører, men tviler på at de under atten med bil er helt på jordet.

min mening iallefall, husker dere ikke åssen det var før lappen?

Joa.. alle er verdensmestre før di faktisk får lappen og di første måndene :lol

Det der er iallfall ett engangstilfelle

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes jo oss som når vi er 16 år har 6 år med go-kartkarriere bak oss da, kan gjerne utfordre noen på bane da ;)

Det å kjøre på et bittelite brett med ratt og pedaler, er vel noe helt annet

enn å kjøre ordentlig bil, vil da jeg påstå

VW mekaniker

Sertifisert DEFA alarm og tracker montør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes jo oss som når vi er 16 år har 6 år med go-kartkarriere bak oss da, kan gjerne utfordre noen på bane da ;)

stemmer det. Det er noen;) En del som har kjørt mye junior Bilcross også. Men et forbud må gjelde alle, unntak blir vanskelig.....

http://www.300power.com

http://www.teamsideways.com

Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go-kart og bil er to helt forskjellige ting :) har kjørt en del selv, det fine er at man lærer bremsepunkt osv!

For å ikke nevne bilcross, vet om mange "ustyrlige" bak rattet på veien, selv etter LANG tid med bilcross!

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det krever mer å kjøre på bane enn på veien? eeeh det tviler jeg sterkt på! på bane er det ikke små unger som hopper fram og fotgjenger felt,trafikk som kommer andre veien,busser,kryss osv osv så det tror jeg blir litt feil å si da men ;)

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider