Stambo Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Hei! :) Jeg lager en post her å håper jeg ikke blir hengt for det... :peace: Men jeg trenger svar å det skjer ikke allverden inne på Polo forumet. +at her får en svar av folk som vet hva de snakker om.. :) (Ikke ment for å disse Polo folka :op ) Spørsmålet er åssen får jeg av framfangeren på Poloen? Regner med at det er ganske likt som på golf? Hvor mange skruer sitter den med? Har skrudd ut 5 skruer i hver hjulbue og 4 over grillen, men den sitter DØNN... Virker som den sitter i 2 større skruer på innsiden av fangeren som jeg ikke kommer skikkelig til.. kan det stemme? På forhånd takk for svar! :peace: Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Hvis det er likt som på Golf IV, så sitter det også 2 skruer på innsiden av luftinntakene. ta av dekslene i luftinntakene, så ser du dem. håper dette hjalp deg? Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Er vel bare å røske vekk luftrøret, sitter ganske løst egentlig det på innsugssiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 hva snakker du om nå kremt? innsugssiden på en frontfanger? :P Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 hehe.. noe som skurrer der ja! Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Hvis det er likt som på Golf IV, så sitter det også 2 skruer på innsiden av luftinntakene. ta av dekslene i luftinntakene, så ser du dem.håper dette hjalp deg? Ja. Det gjorde det. Jeg har tatt av dekslene foran luftinntakene, og det er en skrue på hver side der, men jeg kommer nesten ikke til de. Den ene ser jeg bare halve hue på mens den på andre siden har jeg bare "kjent" meg fram til. Ser den ikke engang... Men hvis det er de to får jeg bare prøve! :) Takker for hjelp ;) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Nå har jeg hatt av fangeren. Var 2 skruer under luftintakene på sidene pluss at det var en skrue under blinkersene foran. MEN; grunnen til at jeg skulle ha av fangeren var at det så ut som at den hang skjeft på. Så tenkte jeg skulle "justere" ene lykta og fangeren så det ble rett... Lettere sagt enn gjort. Endte med at jeg skrudde den sammen igjen å ga opp. Noen som har noen forslag til hvorfor lykta på ene siden og fangeren henger litt skjeft? fikk ikke til å justere noe. Bare ett par mm på lykta, men det hjalp ikke noe på fangeren. Ser det litt på bildet: Håper noen kan gi meg tips om hva det kan være. Irriterer vettet av meg! Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Har den vært utsatt for en liten kræsh eller noe? Dette kan jo være små skjevheter i karosseri, panser, skjermer, framramme, lykt osv...blir vel omtrent som å tilpase styling... flytt litt, monter, flytt litt monter igjen.. osv, osv. til man er fornøyd.. eneste svar jeg kan gi. Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Nå har jeg hatt av fangeren. Var 2 skruer under luftintakene på sidene pluss at det var en skrue under blinkersene foran. MEN; grunnen til at jeg skulle ha av fangeren var at det så ut som at den hang skjeft på. Så tenkte jeg skulle "justere" ene lykta og fangeren så det ble rett... Lettere sagt enn gjort. Endte med at jeg skrudde den sammen igjen å ga opp. Noen som har noen forslag til hvorfor lykta på ene siden og fangeren henger litt skjeft? fikk ikke til å justere noe. Bare ett par mm på lykta, men det hjalp ikke noe på fangeren. Ser det litt på bildet: Håper noen kan gi meg tips om hva det kan være. Irriterer vettet av meg! Var det du som kjøpte frontleppa mi !?! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Tenkte på golfen nå? Nei det er orginal leppa, men er på utkikk etter en ny.. :D Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Tenkte på golfen nå? Nei det er orginal leppa, men er på utkikk etter en ny.. :D Jeg så det etter at jeg la ut posten, men lignet sykt på den gamle leppa mi med en gang.. Hehe.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bete Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Litt oftopic men, var ute og kjørte her hin dagen og da så jeg faen meg en Polo GTI... Hva skjer med verden a? Siter VW Golf IV 98 TDI 140hk 270nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Litt oftopic men, var ute og kjørte her hin dagen og da så jeg faen meg en Polo GTI... Hva skjer med verden a? Polo gti med 130hk eller noe! Går som FAEN! Jeg testa en Lupo gti med 127 hk.. FYYYYY FAEN! Det er RÅTT! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bete Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Syntes det var litt feil liksom :P. Ser for meg poloen som lillesøstra til broren Golf. Og at den bare kommer i 1.6 og mindre. Fikk litt WTF opplevelse da jeg så GTI merket.. Siter VW Golf IV 98 TDI 140hk 270nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Syntes det var litt feil liksom :P.Ser for meg poloen som lillesøstra til broren Golf. Og at den bare kommer i 1.6 og mindre. Fikk litt WTF opplevelse da jeg så GTI merket.. samma tenkte jeg lizm.. BARE han typen må være DUST ass:P Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg