Skulebollen Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 No er det over 3 veker sia eg registrerte meg, har ikkje fått noke medlemsnr. Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Tok vel ca 2 uker når jeg først betalte. Men ta kontakt med klubben her og etterlys medlemsnr. http://www.opelmotorsport.com/info.php?ref=kontaktoss Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Då prøvde eg å sende dei en e-post:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Medlem nummer 911 her. :) Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
senator24v Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Opel entusiast her med medlems nummer 3781:D Siter Opel Vectra B 1,8 1999 mod. Facelift Opel Omega B2 3.0l V6 2000 mod Opel Senator B 3.0l 24v 1990 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Dale Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Selvsagt er jeg medlem av OMC Siter 1974 Opel ascona A 1,9SR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 har endå ikkje fått tilgang til privatforuma:( Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tropax Skrevet Desember 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 er medlem og stor fornøyed. registrerte meg fikk betalings info, betalte sendte mail og vola null problem tokk ca 1 dag til å få full tilgang på alt hos omc... alt i alt ca 5 dager pg helg og treg bank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roye Skrevet Januar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 Jeg synes det der virker helt høl i hue. En ting er å må betale og være med i en eksklusive klubb for å få info om merket, en annen ting er at man må det for å vidreformidle den informasjonen man sitter med selv. I tillegg roter de med å få nye brukere inn selv om de har betalt. :confused::hvaskjera Ingen som kan få opp et enkelt gratis-forum for Opel slik de aller fleste andre bilmerker har?? Siter - Opel Omega B 2,5l V6 Stv 1996 - Toyota CelicaSupra MA61 1986 - Toyota Celica GT RA40 1978 - Toyota Cressida RX60 1982 - Toyota Carina TA60 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balle-klorin Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 (endret) Hvorfor skal snyltere nyte godt av at vi andre betaler for oss? Hvis gud og hvermann hadde tilgang til å skrive og ralle på forumet så skal jeg tro seriøsitetsnivået hadde sunket drastisk. Endret Oktober 23, 2011 av Balle-klorin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 enig med balle klorin. omc e igrunn og bunn et flott forum der man må betale for seg for å se det meste av trådene. det synes jeg er bare helt greit da man siler ut dem som egentlig ikke har noe der og gjøre samt egentlig ikke er så interessert. da slipper man masse useriøsitet, svindel og en drøss med dumme og useriøse tråder. jeg er medlem for nesten 3-4året nå vil jeg tro og liker omc forumet veldig godt,håper det forblir et betalende forum og at det forblir like flott som det er per dags dato. masse hyggelige menesker. medlemsnummer 4283 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 Jeg synes det der virker helt høl i hue. En ting er å må betale og være med i en eksklusive klubb for å få info om merket, en annen ting er at man må det for å vidreformidle den informasjonen man sitter med selv. I tillegg roter de med å få nye brukere inn selv om de har betalt. :confused::hvaskjera Ingen som kan få opp et enkelt gratis-forum for Opel slik de aller fleste andre bilmerker har?? det fleste har? det fleste har vel betalende forumer:) kan ta frex omc, audi- vw, bmw forumet osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg