William Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Hei Denne siden hadde mange gode delekataloger for bla. VW før. Noen her som kjenner til siden og vet hva som har skjedd, eventuelt vet om lignende delekataloger for VAG på nettet? -William Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Originally posted by William Hei Denne siden hadde mange gode delekataloger for bla. VW før. Noen her som kjenner til siden og vet hva som har skjedd, eventuelt vet om lignende delekataloger for VAG på nettet? -William Hva er det du mangler på siden? Delekatalogen til VAG ligger der fremdeles den.... VAG delekatalog Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 hmm.Det var jo på russisk jo. Eller no annet baltisk språk. litt slitsomt og forstå kan man si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Originally posted by ChrisDude Hva er det du mangler på siden? Delekatalogen til VAG ligger der fremdeles den.... VAG delekatalog Den hadde vært veldig kjekk hvis den ikke var på russisk :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Bedre å ha den på sin egen PC på norsk :D :D :D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Katalogene (de jeg har sett der før iallfall) er på engelsk. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Katalogen er fremdels på Engelsk med et snev av noe Russisk, Men alle bilde og delenummer skal være engelsk Er ikke så vanskelig å bla i den katalogen syns nå jeg Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
William Skrevet Juni 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 ChrisDude: Takk for den nye adressa! nitewlkr: Finnes delekatalogen for VW på CD-ROM? Hvor kan delekatalogen skaffes? VAG part nr. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Originally posted by William ChrisDude: Takk for den nye adressa! nitewlkr: Finnes delekatalogen for VW på CD-ROM? Hvor kan delekatalogen skaffes? VAG part nr. ? Ingen årsak det:) Ja den finnes på CD....men tror ikke den er så billig.....i tilleg må du ha en HW key...hvis du ikke finner den cracka versjonen da....kan få kjøpt den på ebay for 20$...men som sakt den er ikke så lovlig Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg