Gå til innhold

Min Golf III 1.6GL - 96 modell

Ranger emnet

rampi

Anbefalte innlegg

selv i mørke er det mørkt ja :P men det er sikkert sjappt å fikse, kan jo like greit hive inn noen blå/røde lys der :) er vel dioder som brukes der?

Det sitter én pære/diode midt på...

Mener pæra sitter bak det midterste hjulet...

Bare å ta tak og nappe til deg så løsner den...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det sitter én pære/diode midt på...

Mener pæra sitter bak det midterste hjulet...

Bare å ta tak og nappe til deg så løsner den...

Ja du tenker på den knappen jeg vrir jeg skal nappe til meg? :D:jackinbox

- Audi a6 1.8 t 2002

- Golf III 1.6GL 96 - Solgt

- Toyota Corolla 88 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

si det, jeg sjekker det i morgen tidlig. virka litt rart da men hadde jo vært knall om det er så enkelt som det der da! hvis det er sånn på alle knappene skifter jeg dem i samme slengen :)

- Audi a6 1.8 t 2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten fetter'nm'm har funnet meg en mørkeblå metallic coupe, i telemark. mulig jeg kan få den i mot slutten av uka. jippi!!! ;)

Da blir det montere som en gal..

Shit.. må ha ny forsterker til frontsettet, og ny blaupunkt spiller, så er velocity*/blaupunkt anlegget klart ;)

Forresten noe som ikke er så OT:: hadde 60/60 senk på min.. men fikk heist den til ca 50 bak, da ræva hang nedi det som er ;)

Fant forresten ei plate med noen bilder av den i går,snufs!!! Fotograf bilder... savner golfen min.... også slik den blir kjørt nå :(:shake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener jeg måtte ha ut varme apparatet, eller den plata der ;)

vi får ordna spilleren, om du bare stikker innom ;)

Må ikke det - holder egentlig med å ta ut hjulet og en liten plast-dritt...

Sjekket i dag...

Men er så vanskelig å komme til, så letteste og trygeste, for ikke å knuse pæra er å demontere hele dritten omtrent...

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å se noen velger den riktige fargen!;) skal bli gøy å se hva du finner ut at du skal gjøre med den;) senk er tingen;) stå på!

hehe tusen takk :D fargen var knall den :D senk kommer nok om ikke så alt forlenge i sommer vil jeg tro ;)

- Audi a6 1.8 t 2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener jeg måtte ha ut varme apparatet, eller den plata der ;)

vi får ordna spilleren, om du bare stikker innom ;)

Jepp da fikk golfnos fiksa spilleren min slik at memory blir husket.

Og jeg kommer sikkert til å plage deg enda mer når det gjelder hjelp med golfen hihi ;):fingers:

- Audi a6 1.8 t 2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten noe jeg lurer på med startsperre på bilen, hvordan funker det egentlig. for jeg merker av og til når jeg prøver å starte bilen da, så holder jeg bremse og clutch inne, men den vill ikke starte da, tar jeg ned håndbrekket feks så starter den, men noen ganger skjer det ikke noe :S

for på de nye golfene tror jeg det er sånn at hvis du holder inne bremsa + clucth vil den ikke starte, da må det nøkkeln tas ut og vente 5 sek før den kan startes ellernoe.

noen som vet dette åssen det funker på golf 96?

- Audi a6 1.8 t 2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten noe jeg lurer på med startsperre på bilen, hvordan funker det egentlig. for jeg merker av og til når jeg prøver å starte bilen da, så holder jeg bremse og clutch inne, men den vill ikke starte da, tar jeg ned håndbrekket feks så starter den, men noen ganger skjer det ikke noe :S

for på de nye golfene tror jeg det er sånn at hvis du holder inne bremsa + clucth vil den ikke starte, da må det nøkkeln tas ut og vente 5 sek før den kan startes ellernoe.

noen som vet dette åssen det funker på golf 96?

Aldri vært borti noe sånt på meg...

Eneste grunn til at min ikke har startet før er hvis rattlås er på...

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider