Radial Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 hei! Jeg er på utkikk etter utvidelsesverktøy for eksos-rør (ikke rustfritt) fra 2" og oppover.... men hvem selger dette til en billig penge? Skal utvide noen 2,5" rør littegrann under montering av ny eksos :) Mvh Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riskokern Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 De har verktøy for å utvide rør på torshov :) Siter Japser er bra biler, men faen som dem ruster :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Den saken på Torshov fungerer ikke på 2.5' rør. Tviler sterkt på at den fungerer på noe rør i det hele tatt. Gjengene på min tok kvelden uten at diameteren hadde strukket seg en micrometer. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Den saken på Torshov fungerer ikke på 2.5' rør. Tviler sterkt på at den fungerer på noe rør i det hele tatt. Gjengene på min tok kvelden uten at diameteren hadde strukket seg en micrometer. Samme skjedde da jeg prøvde.. Jeg dro innom et veksted som bygger rustfrie eksosanlegg, de gjorde det gratis for meg.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Jeg er på utkikk etter utvidelsesverktøy for eksos-rør (ikke rustfritt) fra 2" og oppover.... men hvem selger dette til en billig penge? Skal utvide noen 2,5" rør littegrann under montering av ny eksos :) Hei, jeg vet ikke om disse verktøyene, men jeg vet at f.eks Simonz har skjøtemuffer hvis du har 2 stk 2,5" som blir butt i butt. Også har de flere diameter-adaptere. Vet ikke hva du skal jeg, så jeg svarte som så. :op Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 takker for svar :) Jeg skal modde inn en Universal-katalysator til anlegget mitt, og inn og ut er liksom i 2,5"... Men ingen 2,5" rør passer skikkelig! derfor jeg lurte, kunne moddet det hele selv og fått det som jeg ville ;) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Vet bilextra selger 2.5" skjøtemuffler som du nok kan bruke. Ellers er det enkelt å skjøte to rør på 2.5" med pinnesveis :) er fort gjort! Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg