Gå til innhold

Trimming og Styling av Nissan Maxima???

Ranger emnet

Dobar

Anbefalte innlegg

Originally posted by Dobar

Er turbo et alternativ???

Absolutt. Disse motorene tåler ALT. Vel, til viss grad da :)

Dette er ganske populært i USA, og jeg har sett flere av disse med over 400hk uten å bytte noe stempler eller noe slikt.

Kan ikke gi deg noe URL, men ganske sikker på at det finns noe Nissan eller Maxima forum.

A32 her på forumet vet kanskje om noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var jeg hvis det var en sølvgrå Maxima.

Ville bare få oppmerksomheten til den lilla Maxima`en.

Skulle til å gå ut for å snakke men dama ringte (det er hennes bil;) så jeg måtte dra å hente hu. Får snakke med han neste gang, eller kanskje dama mi bør gjøre det.

Låner

- Nissan Maxima 3.0 V6

- Toyota Avensis 1.8 VVT-i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har kulelageret på venstre forhjul tatt kvelden så nå kommer ikke Maxima`en på Shell en stund.

Men jeg kan komme bort til A32 en gang, kjører da mest sannsynlig en Ford Mondeo STV 1.8

Kjipt det med maximan! da blir det bare kjøring med mondeon framover da! Du må mase på dama og fikse maximan da!! Det koster sikkert litt og fikse det:(

- 1990' Opel Vectra 2.0i

- 1989' Ford Transit (Russebil)

- 1987' Honda Camino moped (pedalstart)

www.schei.9f.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noen steder eller folk som har greie på Trimming og styling av Nissan Maxima 3.0 V6.

Den trenger litt mer pepper i børsa.

Er turbo et alternativ???

Det finns MYE til trimming og styling av Maxima :D Det er bare det att det har ikke slått til like mye her i Norge...enda.

Forum:

Her finner du masse fine tips til trimming og styling fra fålk i USA som har prøvd det!

Maxima.org

VQpower.com

Og her kan du få kjøpt noe av dette:

Stillen.com

Cattman.com

(det finns mange flere steder, men de har det meste på disse to stedene)

Men det første jeg ville gjort, var å få på ett nytt luft-filter. Gir bedre aks og MYE bedre lyd :D

Dette er all plastiken jeg har fjærnet fra innsuget før innsugsmanifolden:

post-816-13804851425497_thumb.jpg

Nissan Maxima QX-R A32 97mod

Nissan 200SX S13 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan enten montere SuperCharger fra Stillen, eller turbo (vet ikke hvor...).

Turbo gir mer power på samme trykk, men tror supercharger holder hvis ikke du skal oppgradere girkassa samtidig.

Med KUN å montere supercherger sette har du 280HK. Det tåler girkassa (noen sier den tåler minst 300HK, men det kommer også litt ann på sjåføren) Jeg har funnet Maxima'r på nette med 450 og 500HK, så det er håp ;)

Sjekk litt moro stuff her

(se spes de 5 filmene nesten nederst på denne sia, under "5 most downloaded files")

Nissan 200SX S13 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbo til Maxima får man kjøpt hos PFIspeed.com

Koster fra 2000$. Pris er avhengig av hvor stor turbo du skal ha og om/hvor stor IC du skal ha osv. osv.

Flere Maxima'r finner du hos Cardomain.com .

Akkurat nå er det 2095 andre medlemer der med Maxima ;)

NB! Utseende på US Maxima'r er noe u-likt den "Norske Maxima'n", men hvis du titter litt nøyere, har de noen fellestrekk, som f.eks. rutene.

Bortsett fra utseende er de helt like (kun sjermer, fangere, lykter, bakluke etc som er u-like)

Nissan 200SX S13 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider