VectraIsTheShit Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Jeg var ute og kjørte på en grusvei på natta og så traff jeg en svær stein. Det blei hull et par tre steder i eksosanlegget, jeg kjørte en stund uten å fikse det og i går så falt det av når jeg kjørte over en dump.. Så da lå det og skrapa på veien helt hjem og det er litt type ødelagt, hehe. Lurer på om noen vet om billig eksosanlegg til Vectra A '92 mod.. Effektanlegg hadde jo vært ålreit, men bare det er noe billige greier som funker så hadde det vært fint. Skal ha bilen til EU innen April så det haster litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 den er kjip hehe Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 biltema? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 ja du får det på biltema i oslo.rimligt Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 da kan du jo kjøpe deg simons eksos da ! koster ca 3k kanskje enda billigere .det er 2 1/2 tom ! Siter Opel Astra G Coupe Turbo Opel Vectra A Turbo !!R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalisto Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 da kan du jo kjøpe deg simons eksos da ! koster ca 3k kanskje enda billigere .det er 2 1/2 tom ! 3k ? enda billigere? Usaklig. Billigste effektanlegget de har koster 3741 kroner, og det er alt fra katalysator... Edit: Vectra B vel og merke, men det er ca samme pris for vectra A Siter Opel Vectra 1997 hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 3k ? enda billigere? Usaklig. Billigste effektanlegget de har koster 3741 kroner, og det er alt fra katalysator... Edit: Vectra B vel og merke, men det er ca samme pris for vectra A Jo 3k eg kjøpte mitt på bilxtra dr kosta d 3 lappar.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 3k ? enda billigere? Usaklig. Billigste effektanlegget de har koster 3741 kroner, og det er alt fra katalysator... Edit: Vectra B vel og merke, men det er ca samme pris for vectra A før du kommer her å lærer meg noe om vectra a ! så får du ha dine fakta på bordet ! di prisene du kommer med er veil utsalgs pris ! hvem betaler det ! jeg betalte litt over 2500 for mitt ! Siter Opel Astra G Coupe Turbo Opel Vectra A Turbo !!R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 ja nå trenge ingen å krangla om prisen for pappa har svare t dåkk.. bare se på denne:m'm http://www.xtremecar.no/shop/product_info.php?cPath=168_180_464_471&products_id=3257 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 der var det jammen billig ! Siter Opel Astra G Coupe Turbo Opel Vectra A Turbo !!R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90vectra Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 3k ? enda billigere? Usaklig. Billigste effektanlegget de har koster 3741 kroner, og det er alt fra katalysator... Edit: Vectra B vel og merke, men det er ca samme pris for vectra A På bilextra hvor jeg bor kan de levere fra katalysator og bak for 2600,- Siter As usual with cars: Car owner: How fast can you make it go? Tuner: How much you wanna spend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trailer Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Samme skjedde på meg, måtte stoppe i en tunnel for å surre opp eksosanlegget mitt.. Kjipt, med tanke på den råe lyden jeg fikk når jeg ga på i tunnelen. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg