Gå til innhold

Strömstad på Skjærtorsdag.. Langfredag??

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hej!

Som alle vet så driver svensson&co og planlegger å stenge hele strømstad for infart på Skjærtorsdag... Men vi kom på ideen å flytte hele greia til Langfredag, det er jo å bryte en tradisjon, men allikevel.. Hvis alle drar dit på langfredag istedenfor så er det jo ikke stengt. Da er det viktig at alle sprer dette... Noen som er med???

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan ikke stenge byn, for parkering. Tenker de søren meg ikke på de eldre?rullestrol brukere. ol? de har snakket om det hvert år, men de klarer det jo ikke, de sier det pga minske folka, skremme de, men de som har hvert der vet at det ikke går. og hvordan skal de frakte folka inn til byn, me buss ja, men hvor skal de da parkere bilene sine? hmm..svinesund? der er det vel fult fra før av, langs veien? nei det er ikke lov, så rånere kan komme inn de også, hva om jg vil handle litt i strømstad a`?skal d nekte meg pga man sitter i en bil me bass, og sota ruter? skal jeg heller rulle meg bortover i rulestol da, men skikkelige felger? el stenger de meg ute da også?

play the life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at døm stenger strømstad på skjærtorsdag er at det er en tradisjon hvert år, og hver gang er det like mange fulle nordmenn... Mange som blir taua inn og satt i fyllearrest. Også har døm teknisk kontroll så ingen biler med sota ruter, kappa fjærer, for store felger eller noe som ikke er godkjent kommer inn...

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for 10000ende gang, døm stenger ikke byen!!!!

sentrum blir stengt for trafikk, men blir en gedigen rånerunde med enveiskjøring...

se på kartet mitt her : se_MapImageLocator.gif

den røde linja er der man kan kjøre, til høyre i lyskrysset ved volvo inne i strømstad, enveiskjøring helevien tilbake til krysset...

sjekk også denne tråden http://bilforumet.net/showthread.php?t=110046&page=3

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider