Gå til innhold

b230et. bytta turbo,topp,sprut men så

Ranger emnet

Follostyling

Anbefalte innlegg

har en b230et motor i 240`n nå som jeg har bytta turbo,manifoil,topp og innsug(ft) og ledningsnett på..

når alt var på plass skulle jeg prøve å starte opp, etter noen sekunder starta den og gikk i ca 10 sec (på tomgang) så stoppa den å nå vil`n ikke starte igjen..

når jeg drar den på starteren hører jeg at dysene går, men bensin pumpa går ikke og det er ikke noe gnist.

vis jeg legger en ledning kjøpt inn fra jord og til (-) på coilen kommer det en gnist og bensinpumpa går.

HVA KAN VÆRE FEIL.??????

volvo 240 tic T-red styling, super dtm osv. prosjekt

volvo 245 b21et 77 mod.

volvo 240 86 + volvo 245tic 87

245 78/90 me b23ET 60/60

polo 6n me rieger styling-seat toledo 94 2,0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en b230et motor i 240`n nå som jeg har bytta turbo,manifoil,topp og innsug(ft) og ledningsnett på..

når alt var på plass skulle jeg prøve å starte opp, etter noen sekunder starta den og gikk i ca 10 sec (på tomgang) så stoppa den å nå vil`n ikke starte igjen..

når jeg drar den på starteren hører jeg at dysene går, men bensin pumpa går ikke og det er ikke noe gnist.

vis jeg legger en ledning kjøpt inn fra jord og til (-) på coilen kommer det en gnist og bensinpumpa går.

HVA KAN VÆRE FEIL.??????

Trolig bensinpumpa som ikke får strøm.

Rød /Gul ut fra hovedrele pinne merket 87 skal få + ved tenning på. Derfra går den gjennom

sikring 4.Ut igjen til bensinpumper og forvarming lamdasonde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en b230et motor med et ledningsnett og ft innsug.

motoren starta og gikk i 10 sec før den stoppa. nå er den død.

høres ut som dysene går som de skal men det er ikke noe gnist

volvo 240 tic T-red styling, super dtm osv. prosjekt

volvo 245 b21et 77 mod.

volvo 240 86 + volvo 245tic 87

245 78/90 me b23ET 60/60

polo 6n me rieger styling-seat toledo 94 2,0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider