im the bandit Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 hei! jeg skal bytte håndbrek wire på min 740! er dette veldig vanskelig? jeg har kjøpt komplett sett på biltema! noen som har noen bilder eller forklaringer på ossen jeg skal gjøre det? Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Tja, bare følg wiren så ser du hva som må gjøres. Ganske enkelt. tok desverre ingen bilder når jeg gjorde det. Du kan jo løsne wiren først på håndbrekket og så drar du den ut under setene, jekk opp bilen, ta av hjula, ta av bremsetromlene.. resten ser du:) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Tja, bare følg wiren så ser du hva som må gjøres. Ganske enkelt.tok desverre ingen bilder når jeg gjorde det. Du kan jo løsne wiren først på håndbrekket og så drar du den ut under setene, jekk opp bilen, ta av hjula, ta av bremsetromlene.. resten ser du:) den er grei :) så det er fort gjort? og enkelt? Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Tja, jeg holdte på 1-2 dager ekstra... :( den nye wiren måtte ha vært lenger enn den orginale så jeg måtte fikse og trikse litt! Men den er faen så god nå:) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej45 Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Jeg kjøpte wire på biltema, og den var ALTFOR lang! Siter " Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 sikkert derfor jeg slet :p Men jeg la mellom brede muttrer på den kraftfordeleren. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg