Denominator Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Har en snart 20 år gammel ford, og finner ikke noe slik til denne i det heletatt. Noen som har noe hint og veiledning på hvordan jeg kan lage slike selv? Har lett litt rundt etter program for design, og fremgangsmåte for printing, men finner svært lite. Det må da være noen her inne som har greie på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grinder_MB Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Det letteste du gjør er jo å scanne inn skivene dine, og bruke Photoshop 7, eller CS9 til og inverte de til hvit farge, så er det bare å customize de som du vil ha de... så printe ut... Jeg tok å laminerte de etterpå, for styrke i papiret.. ;) Siter ---------------------------------------------- X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0 X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v 92- Ford Probe, 24v, "medeier". ---------------------------------------------- Det fins ingen problemer, Kun løsninger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 bruk fotopapir så blir de enda finere Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denominator Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 bruk fotopapir så blir de enda finere Men jeg vil vel ikke få til backlight med fotopapir? Det blir vel for tykt til at det skinner igjennom? En løsning da ville være å skjære ut designet og sette cellofanplast i riktig farge bak, men det blir vel for vanskelig å få pent tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 da må du nok lage 2 lags ja Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg