Tom(jetta)1992 Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Har en hel og fin vr6 2.9 radiator vis noen skulle være int....bud ønskes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LANO Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 er det til corrado? har du kjølevifta, til bil uten a/c? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom(jetta)1992 Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 er det til corrado? har du kjølevifta, til bil uten a/c? tror det er til golf3...det er kun radiatoren ikke vifta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Har du mulighet til å legge ut et bilde hvor ut/inngangene synes og dimensjonene på radiatoren. Pris og tilstand? Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom(jetta)1992 Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Har du mulighet til å legge ut et bilde hvor ut/inngangene synes og dimensjonene på radiatoren. Pris og tilstand? Heisann...har et bilde av en lik som jeg skal ha i min siden den er ny... den er gulle god den...den som sitter i bilen min nå for øyeblikket...skal bare bytte siden jeg har en ny liggenes igrunn ikke for noe annet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Heisann...har et bilde av en lik som jeg skal ha i min siden den er ny...den er gulle god den...den som sitter i bilen min nå for øyeblikket...skal bare bytte siden jeg har en ny liggenes igrunn ikke for noe annet Dessverre så blir VR6 radiatoren for høy til mitt bruk. Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg