Gå til innhold

noen som gidder å fotoshoppe litt

Ranger emnet

Cerwin-Vega!

Anbefalte innlegg

Det ble ikke så voldsomt nøye gjort.. Jeg er trøtt og må legge meg nå :)

Golfen ble ihvertfall taksenket.. Utvidet også endene på frontfangeren din, forstørret lyktespoileren og blendet den inn, blendet bort panseret (praktisk, ikke sant? :rolleyes:). Grillen ble også "senket"

Hva synes du?

Edit: Ble jo nesten litt corrado, jo :)

post-2044-13804851423305_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d vart ganske så tøft d der....:D

men d er sikkert noen flere enn bare sunnyGti2.0 som klør etter å ps litt... ja d med baluka var jo ganske stilig lurer på å skaffe meg en bakluke å prøve og fjerne skiltplassen.....

noen som kan ha på sideskjørt og noe på bakfangeren sånn at den ser litt lavere ut men ikke senke bilen fordi at d er ikke mulig in real life =( faen ta grusveiene hjemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cerwin-Vega!

.....ikke senke bilen fordi at d er ikke mulig in real life =( faen ta grusveiene hjemme...

da kunne du ikke hatt bilen min tror jeg :) hehe

2.jpg

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok min er lav nok den blir vel litt lavere bak når anlegget kommer inn..... axion: hvordan er d å komme seg over fartsdumper med din da...... grunnen til at jeg ikke vil ha den noe særlig lavere er at jeg liker å rase rundt på grus veier siden jeg ikke har noe annet valg:???:.... men som jeg sier alt til sitt bruk =) er d noen som kan mekke sammen en rs-front og sideskjørt...... og en leppe på bakfangeren ut i fra orginal bildene

post-2173-13804851427006_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

hehe.. den bilen din axion... den kan ikke være no særlig og komme fram med selv i bærum vel? ;)

Jo.. Ypperlig.. hehe.. neida.. Har fått sprekk i fangeren.. Det var fordi jeg svingte inn i en snøfånne.. det viste seg å være is der.. ellers har aldri noe annet blitt ødelagt.. Hjulene slår aldri oppi.. utenom hvis jeg har 2 større folk baki og kjører over en fartsdump.. Og leppa Går neddi BARE når jeg kjører over "større" fartsdumper. Men har aldri hørt de gå oppi verken foran eller bak når jeg kjører med 2 i bilen.

Skal man ha Bilen så lav.. så må man leve med at det rister litt over dumper ja,, det er ikke akkuratt en crossbil:) hehe..

Men Faen å gode kjøregenskaper.. sitter som klister i svingene:)

Har Gule KONI og 80 mm Jamex Fjærer

Men ellers ypperlig

:)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope det ikke manipulert.... det er fjernet og glattet ut...

er det ingen som kan montere denne fronten som jeg la med i forrige post da?:rolleyes:

kobla opp anlegget mitt i helga d ble ganske så bra vil jeg si rimelig fornøyd med lyden og trøkket.... neste skritt er å montere det fint opp :D er d noen flere her inne som holder på å bygger anlegg i golfene sine da?

post-2173-1380485146734_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kle bagasjerommet og feste deler bedre, oxo har jeg en basskasse som tar 80% av bagasjerommet. Ikke så veldig praktisk, men hjelper på senking av bilen.

remster, har/driver å bygger anlegg i sin golf2. Blir veldig bra.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d er ikke så mye plass igjen med meg heller=) ja det hjelper på litt med senkingen ja,siden jeg skal lage avstiver i stål og fylle opp med speil...... strokeren krever sitt av kasse volum 128liter + at jeg skal ha kasser til 6*9 mine også på rundt 20-25liter hver... hmmmz det krever en god del tenking :rolleyes: skaffet meg cerwin-vega! anlegg nå da eneste som mangler nå er forsterkere så er d komplett....subb c-v stroker 15dvc.... 6*9 IT-693.....frontsett stealt 5 1\4" og tro meg dette spiller rimelig bra..... men jeg har ikke fått testet det på en skikkelig forsterker enda bare en jalla forsterker *kremt 900w boshmann kremt* og en clarion.... dere kan si hva dere vil men c-v passer for mitt bruk er ikke ute etter så forferdelig fin lyd... liker å få levert d brutalt :D begynner å bli litt nervøs for at bakruta mi skal ta kvelden snart? keep on modding :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cerwin-Vega!

nope det ikke manipulert.... det er fjernet og glattet ut...

er det ingen som kan montere denne fronten som jeg la med i forrige post da?:rolleyes:

kobla opp anlegget mitt i helga d ble ganske så bra vil jeg si rimelig fornøyd med lyden og trøkket.... neste skritt er å montere det fint opp :D er d noen flere her inne som holder på å bygger anlegg i golfene sine da?

Anlegg er under prosjektering i bilen min.. regner med å bli ferdig med hattehylla på tirsdag/onsdag..den vil inneholde 2 stik 10" treveis elementer som skal senkes ned i hylla så de ikke syns.. også blir det vel om opprydding i bagasjerommet.. forsterker i reservehjulsbrønn og et par kondensatorer på den ene sida og kanskje et ekstra batteri på den andre.. en ny basskasse med 4 stk 10" seas elementer skal også inn. bilder kommer

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider