Smularn Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Jeg har lyst på 2 stk nye 12" til min lukkede kasse. Noen som har erfaring med Pioneer sine 12" 1000w ? Den billigste altså. Hvordan to spiller sammen i lukket kasse? Noe annet i samme prisklasse som kanskje er bedre\like bra? Veldig åpen for forslag, så lenge prisen pr basser ligger på rundt 1000kr. =) Siter 01 VW Transporter TDI 97 Audi A4 1.6l (x) 86 VW Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Som sagt 100 ganger før, hva hører du på av musikk. Er du intressert i pen "bass" eller høyest mulig? mvh Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 de billigste pioneer subbe spiller ikke godt i lukket kasse. dette har jeg selv testet. viss jeg var deg ville jeg heller satset på dette elementet i lukket kasse. http://www.bilstereospesialisten.no/storefront.php?pid=575&c1=102&c2=104&c3= dette er også på tilbud og koster 2000 kr.. kjempe element. har selv 2 stykker og det trykker godt samtidig som det spiller pent og dypt:) Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 jeg har bare erfaring med 121spl elementene i lukket, så jeg burde vel kanskje holdt meg unna denne tråden. men min erfaring med de i allefall er at de spiller ganske pent i lukket kasse, men de eier ikke trykk eller dypbass for 5kr... så hvis dette er tilfelle for den serien du er ute etter også (som marko sier) så ville jeg ikke valgt de elementene til lukket bruk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smularn Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Pent Siter 01 VW Transporter TDI 97 Audi A4 1.6l (x) 86 VW Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 du burde kanskje prøve deg på den alpine type R subben. den er jo på tilbud nå så viss du er smart så kjøper du denne. men du kan også se om du finner noe brukt. feks på http://www.finn.no:) Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg