Lørnings Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Lurer på om jeg skal kjøpe en e30 325 (skal bli baneprosjekt). Problemet er at fjærbeina foran ikke er spesiellt gode, så jeg trenger nye fjærbein. Vet noen om 323 fjærbeina passer på 325? Uansett, hvis noen har fjærbein liggende, eller en 325 delebil stående i hagen så ta kontakt=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 323 beina passer ja..er 51mm bein på begge! på en annen side skal de bli banebil, er det vel greitt å kjøpe seg et skikkelig understell? da får du nye fjørbein fremme..coilovers.. Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Kjøp 51mm fjørbein hvis du først skal kjøpe nye. Større utvalg av understell da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lørnings Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Vel, nå er det budsjettracer da=P Blir de stiveste bilstein demperne og 40mm senk, tårnstag har jeg fra før=) Har dere bytta bakaksel foringene bak? Det er de som pleier å gå på 3 serie såvidt jeg har skjønt. Bakakselen vrir seg ihvertfall som en gris ved stram wire=P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 da har du en kose jobb forran deg Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg