Gå til innhold

Mange fete biler i fr.stad igår

Ranger emnet

Hassa

Anbefalte innlegg

ja, jeg var ute å kjørte meg en tur igår, siden det var knall vær ute.

Skulle en tur på østfold hallen for å kjøpe noe, og på veien så ser jeg noe lavt å bredt komme mot meg på rolvsøy veien i motsatt fil.. Top secret supraen hos japan auto som lufta seg litt, jeg sjappet meg bort til neste rund kjøring og snudde å gasse på etter den..Lå ikke langt bak til og begynne med, så jeg tenkte jeg skulle gi på litt så jeg fikk hørt lyden..lå i snitt i 120km/t og var piss redd for at jeg skulle bli tatt, men når jeg har sett FÅ turbo biler ute å lufte seg i vinter så måtte jeg ofre litt for å få se litt nærmere på den.. men når jeg lå 30 meter bak den, så kommer det en dum kjerring med citroën xsara og legger seg ut, og kjører saaaaaaaaaakte forbi..så det var det synet jeg fikk av den.

Også snur jeg tilbake og kjører videre mot østfold hallen, og inn på shell ved svendsen eksos og ser en blod strøken Volvo amazon.. chrome 19"(eller 20" ?) bredda felger og senka så mye at jeg ikke kan skjønne hvordan han kunne få kjørt med den.. Side skjørtene lå ned på bakken, kan være coil overs(juster bare).

Tror han jobber på svendsen eksos.. Noen som har noe info om den?

også møtte jeg på eirikoo her på forumet i sin honda s2000 ved gressvik :lol

Er vel ingen andre som har en sølv s2000 her i fr.stad!?

Tror japan auto var ute å lufta en Skyline GT-R 33 og, for det var en med røde skilter, og det er jo ikke mange andre enn japan auto som har R33 gtr her i fr.stad.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japan Auto flyttet vel ca 25 biler i går til et nytt lagerlokale så det var mye japanske godbiter ute og kjørte. Så selv Amazonen, den hadde gangstercaps og jeg la også merke til hjulene men er ikke sikker på om de var større enn 18".

Møtte også en Ferarri (vet ikke hva slags siden de interesserer meg midt i rektum) på relativt nye DL skilter. For et par dager siden møtte jeg forresten også en sølvfarget 350Z som jeg ikke har sett før.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japan Auto flyttet vel ca 25 biler i går til et nytt lagerlokale så det var mye japanske godbiter ute og kjørte. Så selv Amazonen, den hadde gangstercaps og jeg la også merke til hjulene men er ikke sikker på om de var større enn 18".

Møtte også en Ferarri (vet ikke hva slags siden de interesserer meg midt i rektum) på relativt nye DL skilter. For et par dager siden møtte jeg forresten også en sølvfarget 350Z som jeg ikke har sett før.

Hvor ligger det lokalet henner? Vet de har biler hjemme hos tom på kråkerøy.. og verksted/lokale på torp(har ikke sett biler inni der, men ser ut som et verksted) også hoved lokalet på industri veien på rolvsøy(ett par hundre meter fra lakk kompaniet)

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider