Polizei Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Många som har sina byggen på sidan här så ja skaffar en om min bil med (Lotto Golfen) Före!! (bilden tagen 1987) Sommaren 2002 Se om jag kan få upp lite fakta med så småningom!! =) Även jag fick lite saker klara idag CHROME CHROME CHROME!!!! :D Se om jag får allt på plats Bug Run nu på Fredag med =) Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Juni 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 En till :D Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Juni 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 CHROOOME :D Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 AHHHH!! RÅTT!!!:D :D ;) Blir bra det der Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Oh... snasne Chrome deler... hvor har du bestilt fra? Eller har du lakka selv? Rå bil!:) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Juni 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Vad är då gjort vid bilen Bilen är från början en Golf CL 75hk 1984:års model Redan utagen september 1983!! Den har varit i min ägo sen Mars 1998 och jag är andra ägaren!! Däck/Fälg: Toyo proxes T1-s 205/40/17 Integral A2 7x17" Färg: Polizei Grûn behöver det skrivas?? Stylad med Gröna blinkers bak, på sidan och fram, RS-front, emblemlösgrill, Ögonlock, igenlagdbaklucka, 16v brommsar och färddata, Golf mk III VR6 Recaro skinninredning, Hel lackade stötfångare och G60 breddare, GTI-emblemen förgylda i silver, Chromade M3-Speglar, 2,5" avgas med dubbla 3" DTM slutrör i rostfritt stål, 16v Bränslesystem, Portad och planad topp vassare kamaxel 272grader från Forsbergs, Extractorgrenrör 2,5", sportluftfilter, 3" Insugsrör, singeltork, sänkt 70/75, Tonad runt om 90an´s dörrar, C-lås, El-hissar, Servo, Lackade dörrhandtag utan låscylindrar, OMP Blästrade aluminiumpedaler och fotsdöd, aluminium OMP knopp, OMP skinnratt, Vita mätartavlor, INXX Aluminium golv mattor, INXX Alu dörrknoppar, INXX Alu antenn, Mycket motorkrom, Plexispeglar i huv och bagagelucka, OMP bältessträckare, Cargard 950s, Elak ljudanlägning 137,9db, Pioneer Deh-P7400MP Huvudenhet för Mp3:or 10 timmars speltid på en CD, vem behöver växlare? Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Juni 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Originally posted by Laaars Oh... snasne Chrome deler... hvor har du bestilt fra? Eller har du lakka selv? Rå bil!:) Har en kompis som jobbar med att Chroma så jag fick det till ett bra pris!!! Kommer bli mera så småningom!! Tillsammans med speglarna i huven blir det nog fint =) Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Juni 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Har idag monterat lite Chrom prylar!! Måste ju bli klar med dem jag har så länge till Bug Run på lördag... Fast sen kommer det bli ännu mera chrome under huven =) Före: Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Juni 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Efter: Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Juni 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Fick ihopp generatorn med!! Före: (liten bild) http://w1.122.telia.com/~u12208227/IM55.jpg Efter: Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Juni 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Före Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Fy faenFy faen Fy faen Fy faen Fy faen Fy faen Fy faen Fy faen Fy faen Fy faen Fy faen Fy faen Fy faen Fy faen Fy faen Fy faen Fy faen Fy faen Fy faen Fy faen Fy faen Fy faen Fy faen Fy faen Fy faen Fy faen Fy faen Fy faen Fy faen Fy faen Fy faen Fy faen Jævlig tøft! Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Polizei: Hvem mekket det Chrom greiene til deg? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Juni 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Originally posted by Jonte Polizei: Hvem mekket det Chrom greiene til deg? Är en kompis som gjort chromat åt mig!! Kommer att chroma resten av motorn med sen och det som går!! Föresten singeltorken den behöll jag sålde den där champion vidare gilla den inte!! Men kåpan har jag kvar gillar armen då den är lite mer slik ja!!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Et lite obs, Crom gjør at metallet holder mye bedre på varmen, så forsiktig med hva du dypper. Gleder meg til å se bilen din! Drar i morgen, Mantorp neste. :) Min bil blir vel kjent som "under construction golfen" her etter. UC-Dekor ligger på gulvet her, og skal klistres på bilen! (Om jeg tør.) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg