Polizei Skrevet Juni 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Originally posted by SpeedWell Et lite obs, Crom gjør at metallet holder mye bedre på varmen, så forsiktig med hva du dypper. Gleder meg til å se bilen din! Drar i morgen, Mantorp neste. :) Min bil blir vel kjent som "under construction golfen" her etter. UC-Dekor ligger på gulvet her, og skal klistres på bilen! (Om jeg tør.) Min bil är inte klar den heller :( Finns lite rostiga saker kvar under huven som jag inte hunnit med!! Men man får väll visa upp vad man hunnit med och hoppas att folk accepterar att allt inte är färdigt!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Juni 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Har bestämt mig för ett stort ingrepp på bilen min nu i höst och vinter!! Bl.a lite plåtjobb till som luftintag i framskärmen mkIII sidoblinkers, Audi A6 Dörrhandtag, och även lägga igen efter torkararmen!!! Då skall jag ju även lackera bilen och har bestämt mig för en Grön färg igen!! Men jag behöver färgkoden till den!! Det är en cameleont färg som skiftar mörkgrönt till Guld :D Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Juni 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Vet att det är copyraight på dem men men... Tar en till!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Er kameleonfarge dyrere enn vanlig lakk? Regner med det, men hvor stor prisforskjell er det? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by Polizei Vet att det är copyraight på dem men men... Tar en till!! Nei å nei.. jeg må snu meg bort, om du skal omlakkere hele bilen til den fargen der.. Behold den du har! Det er en VELDIG fin golf du har, så ikke ødelegg den med en lakk som straks går ut av "moten" my 2 cents Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Jeg liker den fargen der jeg.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audison Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by Ola Nei å nei.. jeg må snu meg bort, om du skal omlakkere hele bilen til den fargen der.. Behold den du har! Det er en VELDIG fin golf du har, så ikke ødelegg den med en lakk som straks går ut av "moten" my 2 cents delvis enig. kameleon farge er tøft å se på og imponerer veldig, men det skal litt til å få til en farge man ikke blir lei av... alt går jo av mote etterhvert, men det betyr jo ikke at man ikke skal gjøre det. kanskje forbedre det litt i så fall. Siter -65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv. x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat! Ole Martin Aronsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Juni 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Nån som kan den färgkoden i huvudet då?? Skall betala 18000Sek för lackering av hela bilen samt plåtjobben!! Tror det blir nice!!! Och visst är färgen jag har nu skit fin men ja börjar tröttna lite eftersom ja haft samma i 3 år!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 tja.. hva om du spør dem som skal lakke bilen om dem kan blande noe til deg? så får du en unik farge? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Du polizei... har du noen bilder bakfra av Golf'en din? Hva slags bakfanger er det du har på den? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Juni 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by Laaars Du polizei... har du noen bilder bakfra av Golf'en din? Hva slags bakfanger er det du har på den? Vanliga 90 fångaren sitter det på den!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 mm, den var fin... Glatta bakluke også, snasent! ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Juni 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Kan lägga ut lite close up foton jag tog idag då kanske!! (Kameran e skit) Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Juni 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Pansaret/Huven Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Juni 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Bakluckan NICE:D Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg