Polizei Skrevet Juni 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Och kylaren!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Juni 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Har nu ännu mera saker som ska chromas (Blir nog aldrig klar) och bilen ska ju få släta dörrar utan dörrhandtag och ett luftinsug i skärmen med!! Sen blir det lack på det!! Frågan är ju bara den om jag orkar och var man ska dra gränsen!! Eller om man ska sälja :( Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Blingbling! Gränsen går vid guld:cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Juni 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Har nu satt ut en annons på Lotto Golfen LÄNK ---> http://www2.blocket.se/view/1265558.htm?l=0 Om nu ingen slantar upp så ska ja börja med plåtjobbet strax!! Nån som kan photo shopa dit bortagna dörhandtag och en Rallye front... och kanske även ändra färgen till den cameleont jag funderat på!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Juni 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Här är en bild Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pantax Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 meget fin bil du har. Men!?! Hva med litt andre felger? Det ser ut som de bredda skjemene skal ha en rolle som vinger på et fly i en gammal krigsfilm.... Du vet at det finns bredere felger en 7" ? Få på noe skikkelig brede felger med FEIT kant på den bilen din. Og den er penere en golfen til Dahlbäck!! :cool: Siter ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Her er en rally front laget på to sekunder: Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by Pantax meget fin bil du har. Men!?! Hva med litt andre felger? Det ser ut som de bredda skjemene skal ha en rolle som vinger på et fly i en gammal krigsfilm.... Du vet at det finns bredere felger en 7" ? Få på noe skikkelig brede felger med FEIT kant på den bilen din. Og den er penere en golfen til Dahlbäck!! :cool: det finnes grenser, det der var FOR bredt etter min smak. Polizei, hiv på noen spacere. :P Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pantax Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by SpeedWell det finnes grenser, det der var FOR bredt etter min smak. Polizei, hiv på noen spacere. :P Enig at det kansje var litt overdrevet. Men det var bare for og statuere et eksempel. Her er min bil foresten. Siter ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Originally posted by Pantax meget fin bil du har. Men!?! Hva med litt andre felger? Det ser ut som de bredda skjemene skal ha en rolle som vinger på et fly i en gammal krigsfilm.... Du vet at det finns bredere felger en 7" ? Få på noe skikkelig brede felger med FEIT kant på den bilen din. Og den er penere en golfen til Dahlbäck!! :cool: HAr du flere bilder av den bilen der bakfra btw? Tror jeg likte den bakluka der..! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Juli 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Bakifrån!!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Tror jeg må ha klikket feil - trodde ikke dette var BMW forumet ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Polizei: Om du var på Roskilde? Jeg synes at jeg så bilen din cruise forbi meg på den ene parkeringsplassen! Er liksom ikke så veldig mange golf 2 med den fargen, tror jeg. Feet golf! Gjennomført så det holder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Juli 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Nepp inte varit i roskilde!! Kul där??? Hmmm har ju bilen till salu nu... nån sugen??? 55.000sek för lotto golfen!! Har även denna chromade generator till övers!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg