ital racing_x Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Hey alle fiat interesserte..! Noen som veit om seriøse fiat klubber/ uno (turbo) klubber..?? Helst norske.. har hatt et par stykker og er interessert i å komme ikontakt med flere som har samme syken som meg.. frelst i uno!! åpen for alle forslag!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unoman Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Hallo! Hmm.... Har vel noe av samme syken som deg ja.. Har hatt 4 stk sjøl, 2 turboer og 2 andre.... Tviler på det fins noen norsk uno klubb... Men vet at det fins i andre land som i england, tyskland og sør-afrika... Er noen som driver på i danmark og.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ital racing_x Skrevet Juni 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Leiter som en gal, men klarer ikke å komme over noen norske.. har du adressen til noen danske klubber eller navn..?? Folk med såpass spes interesser bør jo holde sammen!! Blir jo ikke akkurat flere av disse bilene.. kjører du turbobil nå..? :cool: sol og sommer og unoen er ikke ferdig... TRAGISK.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Kan man sette en turbomotor i en 89 Uno 45? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unoman Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Heh.. har samme problemet selv, unoen står uten skilter og det er tragisk! Skal ha ut skiltene neste mnd siden det er halv årsagift da. Men har fortsatt en del ting som skal gjøres før den er klar... Hva skal du gjøre med unoen din da? Her er adressen til fiat klubben i danmark: http://www.fiatklubdanmark.dk/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unoman Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Originally posted by Dice Kan man sette en turbomotor i en 89 Uno 45? :rolleyes: Ja, det går helt fint! Er helt lik bil, men er litt arbeid! Du bør ha en delebil da og flytte over alle delene... En kamerat bygget om sin Uno 45 til en hørmann turbo, ble fet bil: http://www.gatebil.no/gatebiltreff/bilder/pics/big/02_0498.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Juni 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2003 Wow, den ble feit. Jeg regnet med å kjøpe en delebil for å få det gjort. Min 45 er idag i meget bra stand nemelig, så den beholder jeg. Hva heter de felgene forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unoman Skrevet Juni 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2003 Felgene heter "Ronal turbo" og ble levert orginal til den stylingen. De er orginalt blank, men disse ble lakket hvit og det tok seg bra ut.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ital racing_x Skrevet Juni 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 skal sjekke ut den danske sia bare jeg får tid.. noe småplokk er jo allerede gjort, portet topp, ladetrykk, eksos, større intercooler ++ bremser understell mm... dette er et type evighetsprosjekt som jeg skal kose meg med.. og målet mitt er å klare å ta kompisen min sin 200 sx eller havne på rundt 200 kjørbare hester, men dette er langt fram i tid og penger..!!!!! er forresten på utkikk etter et originalt hormann kitt, hvis det er noen som veit om et sånt et.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg