panelovn Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 har kjøpt lyktespoilere til passat 98`stv. er det noen som vet om lakkering av originalgrill i bilens farge kan ta seg bra ut i tillegg? hva med lakkering av vw emblem i bilens farge? Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Personlig så syns jeg at hellakert grill isvart er dritfint, Jeg mener det er finere enn emblemfri grill, for en skal jo være stolt av sin vw :) Men hver sin smak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Juni 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 mener du at hellakkert grill er finest eller svart grill???? skjønte ikke helt svaret ditt... takk for svaret Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by panelovn mener du at hellakkert grill er finest eller svart grill???? skjønte ikke helt svaret ditt... takk for svaret Eg har lakkert Kamei grillen min i sølvgrå farge, samme som bilen. Sysns det ble ganke bra, ihvertfall etter eg fikk på Dietrich RS fangeren min............ Hvilken bil har du da? En 98 mod Passat, men hva mer??? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg