Helios Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Har i dag kjøpt Brembo max (slissa) skiver og noen uorginale bremseklosser (kjøpt på anker bilvarehus hamar-cd-cardic. leverandør sørensen og balke) disse klossene var for tjukke.. noen som har tilsvarende erfaringer? og er det å ødelegge skivene om jeg sliper ned klossa til dem passer, med tanke på at dem ikke blir helt plane? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 du har vel ventilerte skiver,og kjøpt klosser til ikke-ventilerte (forskjell i tykkelse)... ;) gjorde jeg også en gang på golfen. gikk bra å slipe ned klossene ja..men fy faen så mye støv det ble...! :D Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 jeg vet at det nok er det som har skjedd ja..hehe.. men saken er liksom det at det var de eenste klossa som kom opp når dem bestile klosser til bilen min.. etter reg nr liksom.. jævla irriterende.. har begynt å slipe.. maasse støv.. men er LIVREDD for å ødelegge skivene mine Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Kjøp nye klosser. koster da ikke så mye..... eller bytt de me en kompis som har noen halvslitte, da blir han sikkert glad! ;) Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 KJøpte nye i dag.. kosta bare 250 kr.. men saken er at jeg har ei månedslønn på 6 tusen.. så jeg har dåååårlig råd..hehe.. så om noen her vil ha nesten ubrukte bremseklosser til standardgolf så går dem for 100 kr.. hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg