Fesoj_ Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 lurer på hvor man kan få tak i komponenter? skrudde på anlegget igår,men da var det ikke liv i 6*9".sjekket i bagasjen og da stod røyken av forsterkeren til disse.åpnet opp og fant en sprengt transistor:( det er ikke mulig og se hvilken type det er,men det kan jeg finne ut.men trenger en ny da,og lurer på hvor jeg får kjøpt det. transistoren var koblet til jordinga,lurer på om det kan være styringen til remote funksjonen. noen som vet om en internettside eller noe slikt? kansje en "butikk" i nærheten av lillestrøm/oslo? Siter Klubbleder, Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 lurer på hvor man kan få tak i komponenter?skrudde på anlegget igår,men da var det ikke liv i 6*9".sjekket i bagasjen og da stod røyken av forsterkeren til disse.åpnet opp og fant en sprengt transistor:( det er ikke mulig og se hvilken type det er,men det kan jeg finne ut.men trenger en ny da,og lurer på hvor jeg får kjøpt det. transistoren var koblet til jordinga,lurer på om det kan være styringen til remote funksjonen. noen som vet om en internettside eller noe slikt? kansje en "butikk" i nærheten av lillestrøm/oslo? Du kan jo ringe Bleken Elektronikk på Stokke uten for Tønsberg, de sender med posten, men usikker om privatkunder får handle der. Du må hvertfall vite nøyaktig hvilke komponenter du trenger. Og det å bytte en transistor er ikke no jobb man normalt gjør selv, det er som regel en grunn til at den røyk i første omgang:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fesoj_ Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 sant,men lurer på om for dårlig jording er grunnen. takk for svar:) Siter Klubbleder, Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fesoj_ Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 tar gjærne imot flere svar:P Siter Klubbleder, Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg