Gå til innhold

En gal gal mann :)

Ranger emnet

shm

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

syns nesten det ble litt for mye av det gode jeg men. men mulig det bare er meg... :P

Missunnelse er folkesykdom nr.1 i Norge, dessverre:)

Dette prosjektet syns jeg vi alle skal vise den respekten det fortjener. Øystein gjør noe som ingen andre har gjort på denne siden av atlanteren. En bil med full surround er vil ikke så unikt i seg selv, men med fult HD signal fra alle kilder og en bilde- og lydkvalitet som overgår det meste folk har i stua er absolutt moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janteloven står sterkt her i lille norge ja....

Men det der va bare dritfett... må følge med på det der...*missunelig* :D

Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet?

Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det?

Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten provosert over de første svarene i den tråden der.. Men forsto jeg han rett med at han skal ha en 32" lcd inni den vesle celicaen??

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten provosert over de første svarene i den tråden der.. Men forsto jeg han rett med at han skal ha en 32" lcd inni den vesle celicaen??

Hvis du leser hele så ser du at han skal prøve å få tak i en. Han håper på det.

Dette er et prosjekt som har blitt oppdatert skikkelig ofte og som det er morsomt å følge med på. Kikker på det flere ganger om dagen jeg. :P

Mvh Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missunnelse er folkesykdom nr.1 i Norge, dessverre:)

Dette prosjektet syns jeg vi alle skal vise den respekten det fortjener. Øystein gjør noe som ingen andre har gjort på denne siden av atlanteren. En bil med full surround er vil ikke så unikt i seg selv, men med fult HD signal fra alle kilder og en bilde- og lydkvalitet som overgår det meste folk har i stua er absolutt moro!

hehe, jada. må innrømme jeg er missunnelig. men jeg syns Fremdeles at det blir i meste laget å ha i en bil.

men det er absolutt et veldig bra prosjekt ja, det kan jeg ikke si noe imot. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider