shm Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Dette ser jo ut til å kunne bli helt hinsides rått! http://www.carputer.no/index.php?name=Forums&file=viewtopic&t=957 Siter - 98 Honda Integra Type R - 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt* - 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt* - 83 Ford Sierra 2.0L *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 syns nesten det ble litt for mye av det gode jeg men. men mulig det bare er meg... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 syns nesten det ble litt for mye av det gode jeg men. men mulig det bare er meg... :P Missunnelse er folkesykdom nr.1 i Norge, dessverre:) Dette prosjektet syns jeg vi alle skal vise den respekten det fortjener. Øystein gjør noe som ingen andre har gjort på denne siden av atlanteren. En bil med full surround er vil ikke så unikt i seg selv, men med fult HD signal fra alle kilder og en bilde- og lydkvalitet som overgår det meste folk har i stua er absolutt moro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 ikke missunnelig jeg. ikke i det hele tatt. nei da. ahhhhh. *sikle* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Tving han til å lage tråd her også! :D Dette er jo bare helt sykt. Og han fortjener mer enn respekt viss han får til alt dette på 1 år. Jeg hadde aldri klart å bestemt meg for hvor jeg skulle begynt engang ;) Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Dette blir konge !!! Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Gal eller en rik rik mann? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidica Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Janteloven står sterkt her i lille norge ja.... Men det der va bare dritfett... må følge med på det der...*missunelig* :D Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Gal eller en rik rik mann? :) En "hobby" skal koste mye penger! :) Og viss du starter på et så seriøst prosjekt tror jeg du ville blitt overasket over hvor mye du får i avlsag på priser ;) Men helt klart en gal mann ja :D Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Sykt bra! Er det plass til alt i bilen?? Hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Blir nesten provosert over de første svarene i den tråden der.. Men forsto jeg han rett med at han skal ha en 32" lcd inni den vesle celicaen?? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Blir nesten provosert over de første svarene i den tråden der.. Men forsto jeg han rett med at han skal ha en 32" lcd inni den vesle celicaen?? Hvis du leser hele så ser du at han skal prøve å få tak i en. Han håper på det. Dette er et prosjekt som har blitt oppdatert skikkelig ofte og som det er morsomt å følge med på. Kikker på det flere ganger om dagen jeg. :P Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Missunnelse er folkesykdom nr.1 i Norge, dessverre:) Dette prosjektet syns jeg vi alle skal vise den respekten det fortjener. Øystein gjør noe som ingen andre har gjort på denne siden av atlanteren. En bil med full surround er vil ikke så unikt i seg selv, men med fult HD signal fra alle kilder og en bilde- og lydkvalitet som overgår det meste folk har i stua er absolutt moro! hehe, jada. må innrømme jeg er missunnelig. men jeg syns Fremdeles at det blir i meste laget å ha i en bil. men det er absolutt et veldig bra prosjekt ja, det kan jeg ikke si noe imot. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Snakka med Øystein om dette forrige lørdag var det vel. Han fikk høre på Morel settet i bilen min siden det var et av alternativene. Tok litt tid for han å ramse opp alt han skulle ha ja ;) Gleder meg til å se det opplegget ferdig altså :) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 hadde ikke vært meg i mot å ha en slik stereo i min bil... må jo bare bli helt værst det der!!!:win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg