Gå til innhold

En gal gal mann :)

Ranger emnet

shm

Anbefalte innlegg

Missunnelse er folkesykdom nr.1 i Norge, dessverre:)

Dette prosjektet syns jeg vi alle skal vise den respekten det fortjener. Øystein gjør noe som ingen andre har gjort på denne siden av atlanteren. En bil med full surround er vil ikke så unikt i seg selv, men med fult HD signal fra alle kilder og en bilde- og lydkvalitet som overgår det meste folk har i stua er absolutt moro!

Vil nok ikke si jeg er mesundelig men kunne godt tengt meg at det, men ikke i en bil..

Det blir litt for mye i en bil..

Men alle har vær sin smak, moen trimmer bilen opp til mange 100hk og noen bygger annlegg til syke summer.

Men så ut som ett gøy prosjekt da, å vil ikke si at folk som synes det er for mye i en bil er mesundelig.

Ser bare før når jeg kjørte snøscooter hadde over 190hk i den, faren min mente det var bare idioti og trimme å styre så mye men han var nok ikke mesundelig for at æ hadde den..

Men hadde alle tenkt sån så hadde det ikke funnes tøffe biler,raskebiler og store annlegg i biler..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe øystein.. Fett å se at du laget en post om dette prosjektet =))

He he, Cristian. Etter du kjøpte de siste Pinball maskinene jeg hadde og den ene arcade maskina så måtte jeg jo finne no annet og skru på ;)

Neida, så galt er det nå ikke. Hygger meg max med dette bilstereo projectet for tiden som du sikkert har skjønt. Du får sjekke ut forumet på http://www.carputer.no for mer detaljer på projectet om du ikke allerede har gjort det. Slår på tråden til deg en dag i nær fremtid jeg.

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe =)

Leste gjennom hele tråden på carputer.no nå, sitter på jobb og kjeder meg :P.

Du får gjøre det, ta en tur innom og se på nye leiligheten og nye prosjektoren, endte opp med en 720p LCD sak..Ganske grei mtp pris :D.

Digger prosjektet ditt må jeg si, du tar jo litt av som vanlig.. hehe

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du får følge med fremover El-loco det blir sikkert morro om ikke annet.

Skal ta og poste kopi av postene mine her jeg når jeg kommer med updates

720p er mer trifsel enn 1080i synes jeg. Interlaceing er no dritt. På alt under 3 meter bilde synes jeg egentlig at 720p holder lenge, eller 1024p da om du snakker 4:3 format

Digger prosjektet ditt må jeg si, du tar jo litt av som vanlig.. hehe

Jeg tar vel aldri av vel :)

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider