Gå til innhold

Steinsprut på panser...

Ranger emnet

Mac

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en hvit Primera som har fått seg noen lite fine steinsprut helt nederst på panseret mot grillen. Har foreløpig bare flekka med sånn liten nissan orginal lakk pensel. Men er jo ikke særlig fint, har noen erfaring med og lakkere bare fremste delen av et panser? Altså bare den delen som går ned mot grillen (5cm + -.) Også gradere litt i lakkskjøten bare.

Takk for eventuelle svar.

-> Bmw 328i E46

X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1

X - Nissan 200SX S13

X - Nissan Primera P10

X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!;) er ikke noe metallic lakk nei:) Vanlig hvit. Får satse på og lakke det der med boks da.. Går det med boks tror dere?

-> Bmw 328i E46

X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1

X - Nissan 200SX S13

X - Nissan Primera P10

X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vist du har tett farge, ikke metallic, så kan du lakkere den nederste biten ja, og bare vannslipe overgangen med 1500 eller 2000 papir, også polere det opp igjen.. ittno problem

Det går greit med metallic også..

Og nei, boks blir ikke bra.. Da kan du like godt ha de prikkene på panstret etter den flekketingen du sier du har brukt :)

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går greit med metallic også..

Og nei, boks blir ikke bra.. Da kan du like godt ha de prikkene på panstret etter den flekketingen du sier du har brukt :)

er ikke helt enig med deg der jeg, metallic blir ikke bra vist man skal repareredet med box, det vill bli skille i klarlaken, skal man jo egentlig bruke fadeout tynner da.. alle har sikkert litt forskjellige meninger her inne men, jeg mener at box kan fungere vist du har på mange lag, for den lakken er så tynn i forhold til en som kommer fra en lakksprøyte, så vist du har på mange lag, og polerer det opp igjen etter et parr dager, så lakken blir vanntett, så mener jeg at dette skal holde en stund.. men holder så klart lengst med lakksprøyte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider