C0bra Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Ønsker å selge mine 2 Cadence Wild Beast 12" 4ohm. Elementene ble kjøpt rundt nyttår, har kvitering. Har en kasse i mdf også som kan selges sammen. Ønsker serriøse bud :) Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrloen Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 1000kr stk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Vil ha serriøse bud;) de koster 3590kr stk på tilbudet til audioteam, så kaller ikke 1000kr stk for serriøst.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius740 Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 halla ca hvor mye hadde du tenkt å ha får begge basserne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Noen som kommer med 4k inkl. frakt(posten)(mot delvis forskudsbetaling)? Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidica Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Du har PM Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg