Gå til innhold

Interesse for stort biltreff med lovlig spinneplass, og stort "after-party" ?

Ranger emnet

DJ-timoty

Anbefalte innlegg

Heissan... lurer på en liten ting jeg :)

jeg vurderer å sette i gang et litt spesielt treff, - på vigeland (lindesnes kommune)...

vil vite om det er noen interesse for dette...

Planen :

*Lovlig spinneplass (lukket område, som det har vært en del lovlig herjing før... prøve å få lånt denne plassen)

*prøve å få den "lokale" bilstereoleverandøren til å ha åpent i sin butikk som er nærmeste nabo til "lekeplassen", og få di til å ha en del tilbud denne kvelden ;)

*leie stort lokale (vigeland-stua), og ha diskotek der etter treffet, (ikke bare et lite "hjemme-party-anlegg" og rølpe-fest, men ordentlig innleid utstyr, og skikkelig party...

*Skal ordne overnattingsmuligheter for di som kommer langveisfra... litt greit det, hvis sjoføren finner ut at han vil ha seg ei pils eller 12 ;)

*inngang 75kr pr. pers på "after-partyet" , og det skal være påmelding på dette...

*pris overnatting - ikke sikkert...

*for folk som vil lage show, blir det sansynligvis gratis, og dekk-sjappa som oxo er nabo til "leke-plassen" pleier sponse show-makerne med gummi til showet :respect

hvis dette er noe folk har lyst til , skal jeg sjekke nærmere opp, og få dette i boks...

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis dette er noe folk har lyst til , skal jeg sjekke nærmere opp, og få dette i boks...

Vel, ikke for å stikke kjepper i hjulene dine, men slike "lovlige spinnetreff" pleier å bli en gedigen nedtur. Skal en holde på folk over en lengre periode, må det mere enn røyk og disko til. Desverre. Bare deler tidligere erfaringer med deg. Jeg håper du klarer å motbevise meg. Vi trenger litt pågangsmot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider