Gå til innhold

hvordan audi er dette?

Ranger emnet

RuuDpus

Anbefalte innlegg

heisann!

Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å finne ut hvordan bil jeg snakker om...

Det er en audi, ville tippa rundt 90-93modell eller noe. Den har to dører, og kan kanskje minne litt om en 323F bare uten vippelykter... ofte når en ser dem så har de en spoiler bak...

lurer veldig på hvordan bil det er, men finner ikke ut av det... innbiller meg at jeg har sett det står GT bak på den, men er ikke sikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Vw bora 1.9tdi 4motion

X 1991 Audi S4 2.2t

X 2000 Passat

X 1993 Audi S4

X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha... så mr. klage aka AMPFILER over her kunne ikke dy seg med å poste for å legge til en post i telleren sin han heller?

Nei her er det rotter i pumpene..

Er jo helt idiotisk og legge ut bare :/ på en post. DVS att du bare legger ut en post for å få opp innleggstelleren.

- Vw bora 1.9tdi 4motion

X 1991 Audi S4 2.2t

X 2000 Passat

X 1993 Audi S4

X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en audi. Den har to dører, og kan kanskje minne litt om en 323F bare uten vippelykter.

Godt vi er to forskjellige mennesker og to forskjellige syn. Hehehe. Jeg har aldri sett på de to som "like" biler, heller ikke "minner" om den ene eller den andre. :)

Audi Coupe myyye fetere ;)

Kjøp en slik med riktig motor så har du mye gøy foran deg. Har en kompis som kjører en slik og han smiler hver dag når han kjører den, noe med bilen må han kose seg med.:)

mvh

x Mazda Mx-3 1,8 V6

2006 Opel Astra GTC 2.0T

Lenke til kommentar
Del på andre sider