Gå til innhold

er dette garanti ???

Ranger emnet

thomasbe

Anbefalte innlegg

spilleren min en 8600 mp pioneer har hatt jordingsfeil i over ett år......

en eller annen gang ble jordingen ødelagt å jeg fikk dynamostøy....løste dette ved å jorde signalkablene fast i spilleren, men ennå har jeg et smell fra en høytaler, megabillig sier jeg har brent jordingsbanen i spilleren å det da ikke er garanti, men de sier jeg må sende den inn så de må finne ut dette....

Må jeg betale for dette selv da ?

her for litt siden hang også motoren til dobbeldisplayet seg opp å jeg fikk ikke bytta plater, men en dag slapp displayet å gikk på plass igjen......men synes det kommer en knekkelyd fra motoren når den går på plass, ikke like stille som før liksom, er dette en garantisak som kan fikses ??

også noe jeg lurer på er dette: når dobbeldisplayet er oppe å bilen slås av, så lukker displayet seg igjen, dette er vanlig og er noe man kan stille inn selv i menyen.

men det som skjer om jeg selv har lukket igjen displayet er at displayet da går opp igjen når bilen skrus av, så seinere lukker det seg igjen ...er dette vanlig eller er det elektronikk feil i spilleren ? som kan ordnes ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordingsfeil er nok mest sansynlig bruker feil.

Fetteren min leverte spilleren sin da han hadde jordingsfeil.

Å da sa dem til han at det var brukerfeil og at dem kunne ordne det

for 500kr.

Det med displayet veit jeg ikke. Men du kan jo ringe å høre med dem.

MVH Tom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt spillern min inne hos bilradiospes(bergen - der jeg kjøpte den) pga støy når jeg brukte ekstern forsterker. Vet at det var min feil at den var ødelagt(dårlig jord), MEN i dag ringte de til meg fra bilradiospes og sa at cd spillern var tilbake fra service. Garantien dekket dette i mitt tilfelle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

megabillig sier jeg har brent jordingsbanen i spilleren å det da ikke er garanti, men de sier jeg må sende den inn så de må finne ut dette....

Må jeg betale for dette selv da ?

Og dette har de helt rett i, brente jordbaner skyldes monteringsfeil.

Og dette må du i de fleste tilfeller betale selv, kommer nok litt an på butikken.

Men slik jeg ser det ønsker ikke megabillig å reparere feilen gratis.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider