kaliber Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Ble litt lei av de samme gammle gråe fælga her en dag. bestemte meg istede for å kjøpe nye, å gi et forsåk på å gi de gammle felgene en ny og finere kant, polert kant!:D resultatet ble etter mi mening ganske bra! noen bilder! ( dææææææææ lei tå å puss!!!) ohh:p BTW, en kompis av meg skaffa seg noen gasnke rimelige 18" på golfen! ble ikke så værst syntes jeg! trodde egentlig at den kom til å bli litt høy jeg menn:P slenger med et bilde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Du har fortsatt 5 fingre på hver hand etter du polerte kanten? :op Så noe skummelt ut i mine øyne den metoden der. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Du har fortsatt 5 fingre på hver hand etter du polerte kanten? :op Så noe skummelt ut i mine øyne den metoden der. hehe, jepp;) men ganske så effektiv! går egentlig ikke så fort, bilde som lyver litt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Skjønner. Kan du ikke forklare litt nærmere hvordan du gikk fram for å få polert kant? Lyst til å gjøre det med felgene mine selv. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Hvordan gjorde du det rundt ved ventilen? Går det an å ta av denne? Driver med det samme og er dritt lei av å pusse for hånd! Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Var fine felger han kompisen din har skaffet seg, kledde bilen bra samtidig som de ser store ut :) Men når du pusset, var ikke ventilen litt nær der da? Så litt farlig ut det du drev med der men :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 jepps! jikk ann å ta av min ventil! kan jo skrive litt punkt for punkt hva som må gjøres da! det dere trenger er: sandpapir (80, 250, 600, 1000, 1200) autosol, og tolmodighet;) begynner på 80 papiret og pusser av all lakken til du er gjennom lakk og grunning! du ser det blanke når det begynner å komme fram:) etter det arbeider du deg oppåver med finere og finere sandpapir til du avslutter med finpussen på 1200 papiret! etter dette er det bare å gnu inn kanten med autosol, og så gnu som faan;) resultatet blir som regel bra;) lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Blir det ikke stor forskjell på finishen mellom der du har polert og der det er som det var før da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 gnu? er det GNI du mener? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 ja, blir ganske stor forskjell på det fra det er ferdigpusset til du er helt ferdig og har påsmurt autosol! blir høyglans av autosolen! ganske lurt å smure på, for den beskytter stålet rimelig godt mot korrusjon!:D her i trøndelag sier vi "gnu"! hovedpoenget er vell at du skjønner det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Konge bilde likevel da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Konge bilde likevel da :D "Gni" polert kant på en gnu da:tannløs lite kjør bar da alacocaina hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg