Gå til innhold

Dekk til e36

Ranger emnet

MichaelV

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle bestille meg noen dekk fra dekkonline.com

Det skal være 235/40-17 bak og 215/45-17 forand

Det står mellom disse, noen som har noe positivt/negativt å si om dem ??

- Dunlop SP Sport 9000

- Bridgestone Potenza

- Goodyear Eagle F1

- Pirelli P Zero Nero

- Michelin Pilot Sport PS2

- Kumho Ecsta

- Toyo Proxes T1-R

Eller forslag

66 Chevrolet El Camino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde Goodyear Eagle F1 på min e30 for noen år siden og dem var helt geniale synes jeg, satt som F... på veien.. men dem holdt bare en sesong med min kjøring desverre.. men sånn blir det første gangen med rwd.. de dekkene tar jo også stort sett veldig bra poeng på alle tester da, men koster jo også en del spenn:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foresten... når vi nå er innom dekk og du snakker om dekkonline.com. er det noen som har ved erfaring fått levert dekker derfra ? da jeg bestillte dekker derfra så hørte jeg aldri noe mere. ikke tar dem telefonen når man ringer heller. det her var i fjor vel og merke. noen med gode erfaringer fra det firmaet ?

BMW 325i Cabriolet (1991)(Alpina topp og 284 kam)

Mazda 323 GLX 1,5 1989 (Vinterbil)

Ford Sierra Cosworth (86)(orginal vingebil)

Sierra 2.0 L 85 mod

Mazda E2000 kassebil (herjevogn)

Nissan Cherry 1,5 (herjebil)

Volvo 240 DL 85 mod (Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..bestillte noen dekk fra dekkonline.com ifjor...tok bortimot 6 uker før jeg fikk dekkene.. ble jo litt redd siden de kun godtok forhåndsbetaling!

men til sammeligning med interdekk.no tok det 3 dager fra jeg bestilte til dem var her.. (bor i lofoten..)

Men mener dekkonline.com sender dekkene fra sverige?

-->88mod Hilux,68mod Boble roadster

(x)94mod Bmw 318is,91mod Golf2 TD,96mod Polo 6N 1,6l,81mod Hilux type stOr

Lenke til kommentar
Del på andre sider